Bekkenløsning......JADA!

Hekla85

Elsker forumet
Nå er det på vei! Kjenner det i symfysen, og er stiv på inside lår....Begynt tidligere denne gangen ja! Har noen uttøyningsøvvelser jeg skal gjøre som er med på å holde det litt i sjakk. Tøye innside lå, hofteledsbøyer og rompa.......
Får bare krysse fingrer for at det hjelper. Vurderer litt å hive meg på gravid-Yoga....er bare at det er så dyrt.....USJ.....SÅ må jeg ringe til en kiropraktor og forebygge litt :)

Hvordan går det med dere?

den er på plass, men mindre nå enn sist. Begynte smått i uke 7 sist, og er nå i uke 9. Holder seg nok litt borte grunnet ferie, så får se hvordan det blir etterhvert. Skal nok bruke fysio som sist. Hva gjør en kiropraktor med bekkenløsning da?

Kiropraktoren knekker opp bekkenet og trykker på knuter.. Hjelper veldig!!
Jeg har gått med bekkenvondt siden forrige graviditet, så her ble d full sykemelding fra uke 6 pga bekkenet.. Synes d var VELDIG tidlig!!

Lykke til med øvelser og behandling, håper d hjelper!!

Velkommen i klubben. Dette er den 3.runden for meg, og det kommer like tidlig hver gang. Kommer en plass mellom uke 4 og 6. Intet unntak denne gang heller, men har vært flinkere til å forebygge denne gang, så først nå, i uke 12, at det har egynt å plage meg. Lykke til. Jeg føler med deg.

Aller siste skrev:
Velkommen i klubben. Dette er den 3.runden for meg, og det kommer like tidlig hver gang. Kommer en plass mellom uke 4 og 6. Intet unntak denne gang heller, men har vært flinkere til å forebygge denne gang, så først nå, i uke 12, at det har egynt å plage meg. Lykke til. Jeg føler med deg.

. Hva gjør du for å forebygge? Jeg har også slitt med bekkenet siden forrigesvangerskap, men jeg har en feilstilling i bekkenet som jeg har fått knekt opp fordi bekkenet aldri har gått tilbake til riktig plassering.

Her har jeg en svie i skambeinet en liten antydning til at bekkenet mykner opp :)
Og det kan knekke fryktelig når jeg beveger meg etter å ha vært stillesittende en stund.

Men heldigvis har det ikke begynt å plage meg noe særlig. Ikke trengt å finne frem snu-lakenet mitt helt enda.

Har tenkt at jeg kanskje burde prøve å være forsiktig slik at det holder seg lengst mulig men nå har jeg en to åring i hus som ikke har begynt å gå. Jeg er uten bil slik at jeg må bære hjem alt fra butikken. 
Gruer meg litt til vinteren hvis bekkenet blir plagsomt (som det pleier å gjøre). Blir ikke lett å være alene uten noe særlig nettverk rundt meg.

Back
Topp