Bekkenløsning ja!

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Ja da har jeg vært hos fysioterapeut for første behandling. Han kunne bekrefte av det var bekkenløsning:( Skal tilbake på onsdag og fredag i første omgang. Kan bli mange behandlinger, må bare ta en dag om gangen. Er heller ingen garanti for at det vil bli bedre...
Er for tiden 50% sykemeldt så jeg jobber halve dager. Det fungerer noenlunde greit.
Jeg har vært veldig heldig siden jeg ikke har hatt noe særlig kvalme eller andre plager. Men noe må det jo alltid være:p

Termin 9. februar med første frøet:)

Nei æsj da!
Bra du er tidlig ute og får hjelp, så får du, som du selv sier, ta en dag om gangen.
Blir overgang når man blir "låst inne" slik, men, det er bare for en periode - prisen ligger i magen ;)
God bedring :) :)

Nei æsj da!
Bra du er tidlig ute og får hjelp, så får du, som du selv sier, ta en dag om gangen.
Blir overgang når man blir "låst inne" slik, men, det er bare for en periode - prisen ligger i magen ;)
God bedring :) :)
Takk for det:) ja gaven jeg får til slutt er jo verdt det:)

Usj så kjipt å plages så tidlig! Godt du er i gang hos fysio. Det blir vel aldri bedre men man kan jo forhindre at det blir værre

Berre lurer, men kor mykje må du betala hos fysio?

Berre lurer, men kor mykje må du betala hos fysio?
Ingen anelse. Jeg betalte ikke denne gang fordi han er litt uenig med legen om å få det dekket. Hvis legen skriver i henvisningen at du har gangvansker så får du alt dekket. Dette hadde ikke min lege skrevet men fysioterapeuten var ikke helt enig. Hvis ikke så betaler du en egenandel slik som med alt helsehjelp, og får frikort når du er kommet opp til et vist beløp(2500-3000kr?)

Huff så kjedelig! Har selv hatt vondt i lysken og ved skambenet i dag :( Aner ikke hva det kan være :( Hvor har du smerter?

Huff så kjedelig! Har selv hatt vondt i lysken og ved skambenet i dag :( Aner ikke hva det kan være :( Hvor har du smerter?

Sånn har eg og, men trur det er ligamentsmerter eller noko i den dur... Alt blir jo strekt på.

Sånn har eg og, men trur det er ligamentsmerter eller noko i den dur... Alt blir jo strekt på.
Ja, prøvde å søke på nett på det, og da kom det opp mye om ligamentsmerter. Huff altså, ikke godt!

uff så kjedelig :(
Jeg sitter nesten og venter på at det skal dukke opp noen vondter i bekkenet her og.
Fikk det veldig tidlig sist. (uke 9) Nå har jeg ikke vært på jobb da på 4 uker,så merker ikke noe enda! Begynner på jobb ettter ferie nå på mandag,og håååper at jeg ikke får det denne gangen!

Høres ut som ligamentsmerter ja. Jeg har hatt mye av dette før bekkenløsningen. Det føles veldig ubehagelig men det er helt ufarlig og tyder på at ting vokser:)

Høres ut som ligamentsmerter ja. Jeg har hatt mye av dette før bekkenløsningen. Det føles veldig ubehagelig men det er helt ufarlig og tyder på at ting vokser:)

Ikke godt nei! Men skal kan ligamentsmerter oppleves som vedvarende smerter? For det er dette, har sittet i noen timer nå :( Mest nederst i magen mot skambeinet :(

Ikke godt nei! Men skal kan ligamentsmerter oppleves som vedvarende smerter? For det er dette, har sittet i noen timer nå :( Mest nederst i magen mot skambeinet :(
Jeg hadde konstante smerter fra dagen før jeg fikk positiv test og helt til nå. Så tror det er helt normalt:)

Jeg hadde konstante smerter fra dagen før jeg fikk positiv test og helt til nå. Så tror det er helt normalt:)

Takk for tilbakemelding :) Godt å høre fra noen som har opplevd det!

Jeg får også smerter i halebeinet om jeg sitter for lenge på hardt underlag. Samt noen ganger når jeg går.. smertene stråler fra rumpa og ned i låret bak, samt litt i korsryggen.. usj.

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp