Bekkenløsning igjen..

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
Hvordan vondt har dere som har hatt bekkenløsning før.. Altså er det noe forskjell denne gangen enn sist? Det er det på meg. Sist hadde jeg mest bak i hofta/ryggen også i symfysen..
Nå stivner jeg til liksom etter å ha sitti i bare 5 min. Og har vondt i hele underlivet og opp mot magen og i tilegg bak i ryggen. Mye vondere nå enn sist også. Selv om jeg sist synes det var ille nok er dette ingen ting i forhold[&:]

var så ille at jeg gikk med krykker sist, både forran og bak. korsrygg og symfyse var værst.. veldig hemmende og smertefullt.

denne gangen er d værre( hadde aldri trodd d kunne bli d)§!! men nå så har jeg store smerter i symfyse, lyske, korsrygg, rumpe og av og til nedover hele høyrefoten. dette i tillegg til at begge ledd bak går ut av ledd! jadda! skulle prøve å tørke av stuebordet en dag, og d høyre gikk ut, og d er så jævla vondt.. da er d bare å ta de akkutte smertene og prøve å løsne bekkenet på plass igjen. (smertereaksjonen er at kroppen stivner,  kaldsvetter og pusten blir kjempetung). d er d fysio også sier.. er ikke farlig for d går bare noen millimeter ut, men selvfølgelig medfører d store smerter og kanskje mer nerveklemmeing[8|][:'(]

Sist var det i hoftene å rompa/korsryggen.
Nå sitter det på innsiden av beina, mer i lysken liksom eller innsiden av hoftene,ligger jeg på siden kan jeg ikke ta beina fra hverandre[8|]
Men fungerer mye bedre med å ha sånn vondt enn sånn det var sist..Men har ikke noe valg når man er hjemmeværende med en liten en..[:)]

Back
Topp