September16
Glad i forumet
Har påbegynende bekkenløsning, er det noe jeg kan gjøre for å få det bort? eller er det for seint når det allerede har kommet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan fungerer du på jobb?Bekkenløsning forsvinner ikke. Er noe som har kommet for å bli, desverre. (Ble jeg fortalt sist, fikk det tidlig ddnne gangen å) anbefaler å gå til fysio, der kan de hindre at det blir værre
♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★
hvordan fungerer du i jobben din?Sliter med det samme:/ her skal det gås tur hver dag(hvertfall prøve)
![]()

Jobber kun 50%, men kjenner det godt for det. I dag var jeg hos legen for jeg er konstant trett, så fikk sykemelding ut uken. Men fra mandag av, så må jeg vel bare bite tennene sammen og fungere på jobb:/hvordan fungerer du i jobben din?
Prøver å bevege meg etter mitt tempo, men ikke alltid lett i barnehage.. Ta det med ro når jeg merker det er ømt!hvordan fungerer du på jobb?
Prøver å bevege meg etter mitt tempo, men ikke alltid lett i barnehage.. Ta det med ro når jeg merker det er ømt!
♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
Sist var det strålingen i ryggen/låra.. Denne gangen er det kun korsryggen..Hvordan merker man det? Er i uke 14 og har ikke vondt noen steder, men kan jeg forvente det kommer?
Førstegangs mor 26-02-2014![]()
Sist var det strålingen i ryggen/låra.. Denne gangen er det kun korsryggen..
Trenger nødvendigvis ikke få det
♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
Ok det var godt å høre, er frk aktiv så ville vært krise for min del. Krysser for at jeg er heldigtakk for svar
♥ Venter 23.02.14 ♥
Da krysser jeg for degFørstegangs mor 26-02-2014![]()