Bekkenløsning i uke 10

September16

Glad i forumet
Har påbegynende bekkenløsning, er det noe jeg kan gjøre for å få det bort? eller er det for seint når det allerede har kommet?

Bekkenløsning forsvinner ikke. Er noe som har kommet for å bli, desverre. (Ble jeg fortalt sist, fikk det tidlig ddnne gangen å) anbefaler å gå til fysio, der kan de hindre at det blir værre

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma★

Eller, foesvinner etter fødsel da ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Veldig slitsomt når man har tre barn som må aktiviseres! :) Men gå tur i skogen, svømme osv er noe som har hjulpet for meg. Trente 5 dager i uken sist gang bare for å holde meg i gang. :) Men vi er alle forskjellig, så snakk med legen og føl deg frem. Godt er det uansett ikke.

Bekkenløsning forsvinner ikke. Er noe som har kommet for å bli, desverre. (Ble jeg fortalt sist, fikk det tidlig ddnne gangen å) anbefaler å gå til fysio, der kan de hindre at det blir værre

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
hvordan fungerer du på jobb?

jobber 100% på sykehjem å kjente det i dag at fyyy så vondt det er til tider! å hjelper ikke at det er veldig stress tiltider... huff :fucyc

Kom deg til legen og få henvisning til fysio. Jeg gikk til en muskel terapeut etter svangerskapet, og han er fantastisk. Hadde jeg bare visst om han da jeg gikk gravid sist hadde jeg nok hatt det annerledes. Nå skal jeg tilbake til han for jeg kjenner antydning til at det kommer tilbake. Ei venninne fikk god hjelp hos en osteopat også.

hvordan fungerer du på jobb?
Prøver å bevege meg etter mitt tempo, men ikke alltid lett i barnehage.. Ta det med ro når jeg merker det er ømt!

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Fikk det i uke seks, fikk det sist også. Heldigvis ikke på det vondeste enda.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Prøver å bevege meg etter mitt tempo, men ikke alltid lett i barnehage.. Ta det med ro når jeg merker det er ømt!

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Hvordan merker man det? Er i uke 14 og har ikke vondt noen steder, men kan jeg forvente det kommer?

Førstegangs mor 26-02-2014 :)

Hvordan merker man det? Er i uke 14 og har ikke vondt noen steder, men kan jeg forvente det kommer?

Sist var det strålingen i ryggen/låra.. Denne gangen er det kun korsryggen..

Trenger nødvendigvis ikke få det ;)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥

Sist var det strålingen i ryggen/låra.. Denne gangen er det kun korsryggen..

Trenger nødvendigvis ikke få det ;)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥

Ok det var godt å høre, er frk aktiv så ville vært krise for min del. Krysser for at jeg er heldig :) takk for svar
♥ Venter 23.02.14 ♥

Back
Topp