bekkenløsning i uke 10....

Tuttlå

Flørter med forumet
er det virkelig mulig??? gikk tur i går kjente jeg fikk vondt i bekkenet og verket i hele går kveld :( i dag syklet jeg en liten tur og jada vondt da også :( Hadde litt under forrige svangerskap også, men ikke så tiligt..:( noen som vet noe ?

Jeg er i uke 12 i morgen og kjenner også smerter bak i bekkenet. Veldig vondt. Fikk dette sist svangerskap også, men ikke så tidlig.

Jeg sliter med bekkenløsning. Men fikk det med nr 2 og enda værre med nr 3 og da ble det aldri borte. Så jeg var forberedt på at det ville komme sterkere og tidligere denne gangen.

Ei venninne av meg ble kjapt sykemeldt med nr 2 pga bekkenløsning så er nok fullt mulig å få det i uke 10.

ble aldri helt kvitt bekkenløsningen etter forrige svangerskap,så jeg har hatt plager fra bekkenet fra dag 1. Gått til fysio for behandling siden uke 10, og er 100% sykmeldt. 
Så ja,det er mulig! 

Ja, jeg ble heller aldri helt kvitt det etter første svangerskap og det blir verre ganske tidlig i graviditeten hos meg :-(

off..:( skal til kiroprakor på mandag å legen på tirsdag så da får jeg høre hva de mener ...., men fortsetter dette regner jeg med å bli sykemeldt klarer neppe 12 timers skift nå hvertfall :/

off..:( skal til kiroprakor på mandag å legen på tirsdag så da får jeg høre hva de mener ...., men fortsetter dette regner jeg med å bli sykemeldt klarer neppe 12 timers skift nå hvertfall :/

Back
Topp