Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tydeligvis ikke for tidlig, for vi er flere som har begynt å kjenne det..![]()
Hjelper det å svømme?Jeg er i 13+5 og merket det for noen dager sidenmen om jeg holder meg i ro er det litt bedre
skal ringe fysioterapeut og prøve å svømme litt i håp om at det hjelper
![]()
Jeg begynte i uke 7..var hos Kiropraktor i uke 9 og fikk det bekreftet. De siste dagene nå har vært grusomme.. Det går an å få det tidlig ja, dessverre..Jeg begynner å kjenne smålig smerter baki ryggen når jeg står. Minner meg litt om da jeg gikk gravid med førstemann, men livredd for at det er det. Det er vel også litt tidlig? Noen med erfaring?![]()
Jeg ble godt hjulpet av fysioterapi, min lillesøster ble ikke det, så det er nok litt individueltEr det noen her som vet om det er best med kiropraktor eller fysioterapeut?? Jeg har fått henvisning til fysio om 2 uker da jeg har så vondt uansett hva jeg gjør nå men jeg trodde man måtte til kiropraktor ?
Jeg venter på svømmehallen her skal åpne, man jeg håper virkelig det. Mamma og svigermor mente at det skulle være veldig effektivt da dette var noe de hadde gjortHjelper det å svømme?da forstår jeg isåfall hvorfor jeg ikke hadde så vondt da vi var i Roma nå. Da svømte vi hver dag. Gikk mye, og hadde ikke slike smerter som før vi reiste eller som nå. Jeg har lurt en del på hvorfor, men kan det være svømming som gjør det altså?
Jeg har så lyst til å svømme, men det er det så utrolig dyrt med inngang til svømmehallen her! Antageligvis fordi det er masse sklier og sånt i tillegg til vanlig basseng, men syns det burde vært en egen pris for de som "bare" skal svømme. Burde egentlig være rabatt når man er gravid syns jeg!Jeg venter på svømmehallen her skal åpne, man jeg håper virkelig det. Mamma og svigermor mente at det skulle være veldig effektivt da dette var noe de hadde gjortogså skulle det vist hjelpe å gå i vann, opp til livet liksom
![]()
Usj ja, det er jeg faktisk enig i! ! Syns du skal foreslå det, må da være lov å bare svømme!Jeg har så lyst til å svømme, men det er det så utrolig dyrt med inngang til svømmehallen her! Antageligvis fordi det er masse sklier og sånt i tillegg til vanlig basseng, men syns det burde vært en egen pris for de som "bare" skal svømme. Burde egentlig være rabatt når man er gravid syns jeg!![]()