Bekkenløsning gis bort!

*TuttiFrutti*

Flørter med forumet
Jeg var forberedt på at jeg kunne få bekkenløsning dette sv.skapet også, da jeg fikk det sist. Jeg håpet imidlertid at det skulle drøye litt lengre denne gangen. Men, den gang ei! Startet rundt uke 8 sist og i går kjente jeg det komme snikende. Det er fortsatt levbart og gangbart, men absolutt ikke noe godt. Det stråler på innsiden av lårene så det kjennes ut som om noen har bokset meg i underlivet :( 

Jeg MÅ jobbe i minst 4 uker fremover for å få sykepenger, så jeg får stabbe meg på jobb og fortelle bekkenet mitt at dette er bare tull :P Kryss fingre, tær og bekken for meg da er dere greie ?! :)

har dessverre nok med min egent bekkenløsning, kom for 1 uke siden og nekter å slippe - fikk bytta til meg noen korte vakter på jobb akkurat nå, men går gjerne 12 dager på jobb før jeg har fri 2 dager for å hente meg inn igjen..... så spørs hvor lenge jeg klarer å holde ut, står og går hele tiden på jobb, men det er ikke lett når bena ikke vil holde meg oppe!

Off, den vil jeg ikke ha. Hadde bekkenløsning tidlig sist, gikk over etter et par måneder heldigvis:) Håper det blir bedre hos dere:)

jeg håper virkelig den slipper..Tviler på det, men er jo lov å håpe :)

fikk bekkenløsning tidlig begge svangerskapene tidligere og - så tror nok ikke denne kommer til å slippe! 1 uke igjen til legetime, så vi får se hva legen har å si da!! Slet med smerter i 6mnd etter minstemann var født og, så tørr ikke presse meg så veldig mye denne gangen!

Back
Topp