Bekkenløsning - fysioterapeut Bergen

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Da har jeg vært hos legen å fått beskjed om t jeg har bekkenløsning. Og fått henvisning til fysio. Er det noen som vet om noen som er flink med gravide i Bergen? Som ikke har sånn kjempe lang ventetid. Og hvordan jobber dere andre som har/har hatt bekkenløsning?
 
Jeg var på Tonus i går.
Det er en del ventetid på hun som har avtalepraksis.

Jeg betalte første time selv hos en annen (700kr) og da kan jeg bruke henvisningen til gruppetreningstime de har for gravide 4x i uken.

Ellers er Wergeland fysio også god på bekkenløsning, men der er det også ventetid....
 
De fleste som har driftsavtale har lang ventetid. Man kommer fortere til om man er sykemeldt pga bekkenløsning.
Om du har mulighet til å betale selv kan jeg anbefale dem som jobber på iBedre helse. De er kjempeflinke alle sammen :)
(Www.ibedrehelse.no)
 
De fleste som har driftsavtale har lang ventetid. Man kommer fortere til om man er sykemeldt pga bekkenløsning.
Om du har mulighet til å betale selv kan jeg anbefale dem som jobber på iBedre helse. De er kjempeflinke alle sammen :)
(Www.ibedrehelse.no)
Går til ibedre helse for noe annet. Hatt ett par ukers opphold nå. Og de er kjempe flink, men blir dessverre for dyrt å gå der i lengden. Hvertfall for flere ting.
 
Går til ibedre helse for noe annet. Hatt ett par ukers opphold nå. Og de er kjempe flink, men blir dessverre for dyrt å gå der i lengden. Hvertfall for flere ting.
Det skjønner jeg :) det kan jo være et alternativ til du kommer til hos en offentlig? Dess lenger du går uten noen form for behandling dess verre blir du gjerne :(
 
Back
Topp