Bekkenløsning foran

Bringebær

Gift med forumet
Dere som har bekkenløsning og sliter mest foran i symfyseleddet, hvordan er det nå som dere blir tyngre foran?
Har hatt dette i alle tre svangerskapene, men glemmer for hver gang hvor ubeskrivelig vondt det er på slutten. Føler magens vekt hviler på symfysen og hele underlivet skal sprenges! Uff gruer meg til ukene som er igjen. Prøver å ise det ned noe som hjelper der og da, men tårene står jo når isen tas vekk og smerten kommer tilbake. Hvordan kommer dere gjennom dagen?

Venter nr 3 4. August:)

Uff høres helt forferdelig ut, håper min bekkenløsning holder seg stabil, har bare bak nå, kjenner det stikker foran innimellom, men ikke noe å snakke om. Hadde veldig bekkenløsning foran etter fødselen med andremann og synes det var mye mer hemmende enn bekkenløsning bak, så håper virkelig å slippe det.

Kommer meg gjennom dagene på et vis, er som regel j.... til kvelds, kombinert med kynnerne som føles som de henger sammen i tjue minutter i slengen.. Må tvinge meg selv til et rolig liv, hvis ikke ligger jeg å hele ettermiddagen/kvelden å har kjempevondt.. Vanskelig å beskrive, mn ønsker at lille kan feste seg, så kanskje det blir bedre m tanke på bekkenet..

Kommer meg gjennom dagene på et vis, er som regel j.... til kvelds, kombinert med kynnerne som føles som de henger sammen i tjue minutter i slengen.. Må tvinge meg selv til et rolig liv, hvis ikke ligger jeg å hele ettermiddagen/kvelden å har kjempevondt.. Vanskelig å beskrive, mn ønsker at lille kan feste seg, så kanskje det blir bedre m tanke på bekkenet..
Har du prøvd kiropraktor? Jeg hadde det kanskje likt. Gikk til kiropraktor som er spesialisert på bekken. Hun kunne kjenne at symfysebenet var skeivt og hvor jeg hadde vondt bare ved å bruke fingrene. Bruker en slags fjæret hammer og banker det på plass igjen. Høres rart ut og er jæ*** vondt, men jeg har blitt et nytt menneske og fungerer nå som før igjen :-)

*Termin 17. august*

Har du prøvd kiropraktor? Jeg hadde det kanskje likt. Gikk til kiropraktor som er spesialisert på bekken. Hun kunne kjenne at symfysebenet var skeivt og hvor jeg hadde vondt bare ved å bruke fingrene. Bruker en slags fjæret hammer og banker det på plass igjen. Høres rart ut og er jæ*** vondt, men jeg har blitt et nytt menneske og fungerer nå som før igjen :-)

*Termin 17. august*
Er hos fysio en gang i uka, og synes det hjelper litt, hun sier at når det sitter så godt (vondt) bak, så vil det spre seg framover.. Blir det verre framover så skal jeg prøve kiropraktor :) hjelper å ikke røre seg så mye da, så dagene er ganske så rolige ;P ihvertfall mot min normale hverdag :P

Back
Topp