Bekkenløsning, farlig??

Alicia

Glad i forumet
Hei på dere jenter [:)]

Jeg har altså fått bekkenløsning, og er ikke mere enn helvveis ut i svangerskapet... det er litt tidlig har jeg fått inntrykk av [&:]

Vet dere om det er farlig?? Jeg synes at det er helt forferdelig å ha det, for det blir bare værre og værre, så det kommer til å bli vondt å gå gravid, jeg som hadde sett fram til  en tid med kos.... jaja, får prøve å gjøre det beste ut av det [;)]

Ja det håper jeg skjer!
Men hvorfor har du ikke undersøkt det?? Må du jobbe mens du har vondt?? Jeg er blitt sykmeldt jeg, også ville jeg prøve å jobbe litt, men det gikk bare dritt. Så jeg ble tvingt av legen og fysioterepauten til å være hjemme!

Har jo krav på fysioterapi når man får bekkenløsning, men det skal ikke være farlig. Må bare ta det med ro..
Er visstnok ganske vanlig og alle får det i all slags smerteterskler. Noen merker ingenting!
Det er forresten en ting jeg lurer på selv og det er hva slags arbeid man blir sykmeldt fra hvis man får det? [8|]

ORIGINAL: Anita20

jeg fikk det etter en månede nesten jeg (tror jeg da) har ikke fått sjekket det enda, men rimelig sikker på at jeg har det. har aldrig vært plaget med rygg, hofter eller skuldre før. så må være det.
så det er ikke tidlig, men forhåpetligvis går det over etter vi har født [:)]

ikke for å skremme dere men har hørt om flere som har vært veldig plaget med bekkenet selv etter fødselen[&:]
men er vel sjeldent..

Vi får trene bekkenet og knipe som pokker om vi kan [8D]

Jeg jobber i toget, så jeg går veldig mye og det er mange bevegelser i toget (mens toget kjører)
Så jeg ble sykmeldt med en gang, selv om jeg ikke ville det.
Men hvsi du ikke har fast jobb, så får du betalt for det du allerede er satt opp til å jobbe, sånn var det når jeg ikke hadde fast jobb.

Jeg sitter veldig mye da jeg jobber på kontor.. Så det spørs om legen vil gi meg sykmelding om jeg skulle få bekkenløsning. [8|]

Du får nok en sykemelding når du sitter mye også!!
ORIGINAL: Irene29

Jeg sitter veldig mye da jeg jobber på kontor.. Så det spørs om legen vil gi meg sykmelding om jeg skulle få bekkenløsning. [8|]

Satser på det, for jeg hadde ikke klart hverdagen her på jobb med både bekkenløsning og mistrivsel!! [:(]
Vet uansett ikke hvor mye lengre jeg takler mistrivselen heller, men skal ta det opp med legen ved neste anledning....

Det er utrolig viktig å trives å jobben, og hvis man ikke gjør det, og i tillegg har man litt humør svingninger når man er gravid, da blir det ikke så lett!
Snakk med legen, for som regel så synes jeg (min lege) at leger er greie å prate med ang. det.
Lykke til!

Jo takk. Skal nok bli ei løsning på det. [;)]

Back
Topp