Bekkenløsning etter svangerskap

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg fødte for fire dager siden, og synes bekkenløsning med låsning er verre enn noen gang.

Skulle gå en liten tur i stad, men hadde ikke sjangs. Å snu seg i senga er et mareritt, det låser seg helt og knoklene vrir seg.

Når vil det bli bedre?
Bør jeg oppsøke fysio igjen?

Det tok 10 mnd etter fødselen for jeg anså meg som bortimot frisk. Nå er det to år siden, og jeg er fortsatt ikke 100% bra, sidebevegelser kan være grusomme. Fysio og evnt. kiropraktor, ikke noe å vente med. Få henvisning så fort som mulig.

Veldig individuelt når det gir seg, så vanskelig å få et svar på det egentlig..
Her hadde jeg skikkelig vond bekkenløsning og bekkenlåsning samtidig. 1 uke etter fødsel forsvant alt av bekkensmerter :) Har ikke hatt noe slags problem med bekkenet i ettertid heller.
Bortsett fra nå da, er gravid i uke 25 og det kom vel så smått fra uke 17.
Håper jeg er like heldig denne gangen og at det forsvinner raskt etter fødsel!

gikk til fysio etter to svangerskap da det va umulig å sette seg ned uten at det reiv i halebeinet..verka i hoftene også-
Fysioen hjalp bare sånn halveis.

Gikk til samme Manuell terapeut som fiksa yngstemann sine låsninger ( hen e ekspert på KISS/KIDD syndrom )
- han bare nappa i begge beina mine og vips! nytt bekken
:-D

Jeg ble kvitt det 9 mnd etter fødselen. Uten behandling :)

De stråler til tider langt ned i høyre bein. Det er på høyreside jeg har låsningen..

Helsesøster kommer i morgen hører litt med henne og ringer evt legen. Blir gal av å ikke kunne gå meg en tur.

Back
Topp