Bekkenløsning etter fødsel

NasseNøff2014

VenterJente2014
Jeg slet veldig med bekkenløsning tidlig i svangerskapet - hvor det ble verre jo lengre ut i svangerskapet jeg var.
Gledet meg til at det skulle ta slutt etter fødsel. Men nå 1 uke etter fødsel har jeg like vondt - det er fortsatt vondt å bytte stilling når man ligger osv...

Lurer derfor på dere som har hatt bekkenløsning, hvor lang tid tok det før smertene ble borte...
Og at man kunne gå normalt igjen....

Det er ganske vanlig at det sitter i en stund, men det er veldig viktig at du går til fysioterapeut.
Det gjorde du kanskje under svangerskapet, også?
Det er gratis 6 mnd etter fødsel, så kom deg til legen og få en henvisning om du ikke alt har det.

God bedring! <3

(For meg gikk det aldri over, men det hadde andre årsaker også.)

Jeg fikk også bekkenløsning veldig tidlig i svangerskapet :( følte det forsvant litt etter fødsel men har fortsatt veldig vondt nå 5 måneder etter fødsel..

Var hos kiropraktor idag og da sa hun at det var en bekkenlåsning jeg hadde hatt. Så nå skal jeg gå et par ganger, og håper på at det blir bedre snart :)

Jeg fikk det tilbake når jeg jogget, ca 6 mnd etter fødsel. Oppsøkte kiropraktor som sa at jeg måtte roe ned joggingen litt.

Nå kan jeg løpe 5 km uten å få vondt. Ett år etter fødsel.

Mitt tips er å ta det rolig og lytte til kroppen.

Back
Topp