Flere som har hatt/har det? Har slitt mye med bekkenløsning i begge mine svangerskap, det ga seg aldri helt etter flørste, men jeg klarte å jobbe og sånn. Kunne ikke gå turer på en time +, da var jeg ødelagt i bekkenet etterpå, trapper har jeg slitt med å gå i. Fødte nå for 11 dager siden og kjenner bekkenplagene enda, og er så redd de ikke skal gi seg. har så lyst til å gå lange turer og begynne å trene igjen etter barseltiden, men bekkenløsningen hindrer meg, jeg er så redd for å ødelegge enda mer. Gikk til fysio i svangerskapet, men sluttet da jeg ikke følte det var noe bedre av det.
Tips til andre ting jeg kan gjøre for å bli kvitt det? Kiropraktor f.eks, får man det dekket også, eller må man betale selv? Vil gjerne hølre erfaringer og om dere ble bra igjen, evt. hvor lang tid det tok.
Tips til andre ting jeg kan gjøre for å bli kvitt det? Kiropraktor f.eks, får man det dekket også, eller må man betale selv? Vil gjerne hølre erfaringer og om dere ble bra igjen, evt. hvor lang tid det tok.