Bekkenløsning? Eller..?

Ane_Rikke

Glad i forumet
Jeg har skikkelig vondt i ene rumpeballen og litt nedover låret, sånn verkende vondt som om jeg skulle vært kjempestøl. Hadde jo bekkenløsning sist, men husker ikke hvor eller hvordan smerten var, er såpass lenge siden..

Kan dette være bekkenløsning allerede?? Gjør mest vondt når jeg går og skal sette meg ned/stå opp...

Edit: Det er ikke helt ulikt isjasjsmerter liksom, men de gangene jeg har hatt det, har det liksom kommet som sånne støt, ikke blitt verre i løpet av ei ukes tid...

Husker heller ikke akkurat hvordan smertene arter seg, men at det kan komme så tidlig, det kan det i hvertfall, jeg har begynt å kjenne det i bekkenet før uke 12 med begge de andre (heldigvis ikke enda denne gangen) og har en venninne som oppdaget at hun var gravid fordi hun fikk bekkenløsning i uke 5.

jeg har sånne bekkenløsningssmerter som du forkklarer ovenfor, de starter på en måte i korsryggen, stråler ned igjennom rumpeballen og nedover venstre låret/foten:/ er verst hvis jeg går mye en dag, da er jeg ødelagt til kvelds.. hjalp med akupunktur sist, vurderer å begynne med det igjen nå snart..

Jeg har også vært hos legen og fikk beskjed at det jeg har er bekkenløsning. føler meg handikapet. klarer ikke og gjør noen ting. vondt å gå, vondt å sitte, vondt å legge....ufffff. :-(

Back
Topp