Bekkenløsning eller babyen...?

Lillespirrevipp

Flørter med forumet
Har flere ganger nå våknet opp om nettene fordi det stikker i korsryggen og litt ned i rompeballen, spesielt på venstre side. Det stikker skikkelig, og det kommer gjerne mange stikk på rad, fram til jeg snur på meg. Ikke alltid det hjelper heller. Jeg sover ganske tungt til vanlig, så det forklarer vel at det er temmelig ubehagelig når jeg våkner av det! :p Lurer i såfall på om det er babyen som kommer borti nerver eller om det er bekkenløsning som gjør det sånn? Er 36+1 i dag. Flere som opplever dette?
 
Har opplevd mye intens stikking i underlivet de siste dagene, men regner med at det bare er barnet som ligger med hodet langt ned i bekkenet og presser på noen nerver :) er 36+3 i dag
 
Da er det sikkert det her også.:) Kjenner godt i underlivet at babyen presser på nerver, men dette med korsryggen og rompa føles liksom ikke heeelt likt.. Men så er det jo foran og bak, kan vel ha noe å si det og på hvordan det føles.. :D
 
Høres veldig ut som bekkenet ditt... du har to punkter baki korsryggen som kam gjøre vondt, ofte mer vondt på den ene siden. Kan lyne til og stråle ned i beina, så verker det en stund etterpå.
Du har krav på gratis fysio behandling/trening hvis det er bekkenet. Hør med legen om henvisning eventuelt:)
 
Høres veldig ut som bekkenet ditt... du har to punkter baki korsryggen som kam gjøre vondt, ofte mer vondt på den ene siden. Kan lyne til og stråle ned i beina, så verker det en stund etterpå.
Du har krav på gratis fysio behandling/trening hvis det er bekkenet. Hør med legen om henvisning eventuelt:)

Bare krav om at det er gratis dersom en har gangvansker :)
 
Går hos fysio pga bekkenløsning, men denne stikkingen er ikke den samme som det har vært tidligre. Er jo kommet lengre i sv.skapet nå enn når jeg startet å gå til fysio, så kanskje bekkenløsningen har endret på seg? :p om det er mulig..?
 
Back
Topp