Bekkenløsning behandling etter svangerskapet.

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Har merket litt til bekkenløsning gjennom hele svangerskapet, men jeg har kunne beveg meg som normalt. Har ikke alltid kjent til den heller. Men nå verker den... Hvem er det best å få behandling hos? Fysio, manuell eller kiropraktor? Og kan man få ny henvisning fra legen?
Har helseforsikring via jobben og så eg skal nok få meg behandling uten henvisning også.

Jeg hadde god virkning av akupunktur mot bekkenløsning :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Du kan få det hos alle de du nevnte, så kommer jo an på plagene dine. Men hos Fysio har du krav på gratis behandling opp til 6 mnd etter fødsel.

Venter nr 3 4. August:)

Du kan få det hos alle de du nevnte, så kommer jo an på plagene dine. Men hos Fysio har du krav på gratis behandling opp til 6 mnd etter fødsel.

Venter nr 3 4. August:)

Da må du vel ha henvisning på bekkenløsning med gangsvansker? For å få gratis behandling altså.....

❤Overraskelse ventes 1 august❤

Jeg har fått veldig god hjelp av kiropraktor. Det var i hovedsak to muskler hos meg som stod for bekkenløsningsplagene, men nå de siste to mnd er de så og si helt vekk :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Da må du vel ha henvisning på bekkenløsning med gangsvansker? For å få gratis behandling altså.....

❤Overraskelse ventes 1 august❤

Det er akkurat det... jeg har ikke hatt gangvansker og har ikke nå heller. Det er bare verk og ondt i enkelte bevegelser. Så tror ikke en får det dekket da :(

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jeg har slitt mye med bekken plager og endte med krykker de siste to mnd. Har fått beskjed om p ta kontakt med fysioterapauten min for plagene fortsetter etter seks uker, for det vil ta tid;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp