Bekkenløsning anyone??

aprilmor

Andre møte med forumet
Æ e 8+ nu, og har bynt å få ondt i skambenet hvis æ sitter lenge.
Det e verre på ettermiddagen, og d har bynt å gå utpver jobben, der æ sitt mye. Har ikke prøvd å jobbe stående ved kontorbordet enda, så vetke om d hjelper.

D æ lure på e om d her kan være bynnelse på en bekkenløsning? Og ekke d veldig uvanlig at man får d så her tidlig??

Huff, bynn å bli virkelig bekymfa for om æ må slite med det her resten av svangerskappet://

Jeg også fikk litt vondt at jeg måtte gå litt. Det hjelper å gå minst 30 min daglig der jeg går tur med hundene :) Håper inderlig at du ikke kommer til å slite mye med den etter hvert.

Jeg må ha med sittepute på skolen! Å så får jeg veldig vondt i bekkenet etter gymtimen, og når jeg har gått å bært på sekken en stund

hadde d sist æ gikk gravid, å d einaste som funka før mæ, va faktisk å gå på ski... men d e jo di færraste som har mulighet før d pr nu;) æ fikk d ganske tili, men ikje fullt så tili som i uke 8... trur d kom i uke 12-13, å d varte heilt tel ho lillemor snudde sæ i magen, å la sæ me hode ned...

Har vært nokså aktiv i helga. Og da har æ ikke kjent noe!:) Jippi! :D

Æ sykler en del, og har bynt å tenke på om d kan være en årsak t at skambenet plages litt..Ser for mæ at det blir pressa oppover:S Ekkel tanke... Ka trur dere?

Back
Topp