bekkenløsning allerede??

Tinka 77

Andre møte med forumet
i dag har jeg hatt litt vondt i venstre lysk når jeg går. kan det være bekkenløsning som begynner allerede??? er i uke 9.

både i mitt første svangerskap og i dette, kjente jeg tidlig litt ubehag i lysken og hoftepartiet.
men hos meg forsvant det igjen etter de første ukene, virket som kroppen bare måtte venne seg til allt asom skjedde!

fikk tendenser til bekkenløsning de siste ukene også, men var helt fin mesteparten av svangerskapet. håper deg gjelder deg også!

Smerter i lysken er vel bånd som strekker seg? Har hatt det noen uker nå jeg også. Jeg har også bekkenløsning, men det kjennes annerledes ut.

Jeg har også det men jeg tror det er livmoren som strekker seg...
En intens ,kort smerte...veldig ubehagelig[:@]

Tviler på at det er bekkenløsning. Har hatt denne smerten flere ganger iløpet av svangerskapet, som har vart i flere dager. Men det skal visst bare være bånd/muskler/sener som strekker seg. Det er jo noe som vokser vettu [:)] Det går over snart, men du kan få det flere ganger gjennom svangersk.

Hadde smerter i lysken i begynnelsen,spesiellt hvis eg var ute og gikk. Men har ikkje vært noe problem seinere i svangerskapet. Har en venninne som sliter med bekkenløsning-hun fikk det allerede i uke 10. Men smerter i lysken er vanlig når muskler og alt skal strekke seg [:)] så går nok sikkert mest sannsynlig over får vi håpe [:D]

Hei!

I mitt forrige svangerskap begynte jeg med bekkenløsning allerede i uke 8, så det er fullt mulig at det er det har fått.

Mvh
Eva

tusen takk for svar! håper det bare er diverse sener og slikt som strekker seg. jeg er dessuten litt bedre allerede [:)]

Back
Topp