Bekkenløsning allerede?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg er bare 4+3 men i dag har korsryggen vært regelrett helt jævlig. Beklager språkbruken. Har ligget på sofaen siden jeg kom fra jobb. Det har siden positiv test strekt ufattelig mye i både magen, ligamentene og i ryggen. Hadde kraftig bekkenløsning fra rundt uke 20 med storesøskene.
Lurer på om det er bekkenløsning som banker på allerede :confused: noen med erfaring med tidlig bekkenløsning?:bookworm:
 
Jeg fikk bekkenlåsning allerede uke 14 sist, så redd den kommer snart :( Men kjente ingenting i uke 8 sist
 
Jeg har også skrekkelig vondt i området rundt korsryggen når jeg har stått og gått mye iløpet av en dag. Var null plaget forrige svangerskap, så syntes uke 4 var skremmende tidlig :arghh:
 
Sniker fra juli. Jeg fikk i mellom uke 4og 6 så mulig
Aiaiai... Det her kan bli festlig kjenner jeg :hungover: hvordan går det nå da? Hvor mange uker er du?
 
Begynte forje uke her. Uke 4. Nå er jeg 5+3 og må bruke bekkenbelte. Ligger også hver natt med bbhugme pute. Nå Var jeg gravid til juli i år, mistet i MA. då var også bekkenet på tur. Så er nok derfor det e starta så tidlig denne gangen. Har slitt med det de forje graviditetene også. Og bekkenet er aldri blitt helt bra igjen etter.
 
Sniker fra juni. Hadde mye smerter i korsryggen like tidlig selv. Fikk beskjed av jordmor at det mest sannsynlig kom av hormonene, ikke bekkenløsning. Mye bedre nå. 18+0 :)
 
Mitt første tegn på svangerskapet var bekkensmerter. Var vondt rundt halebeinet og hadde små stikk i rumpeballene. Nå har det gått litt over, men keg vet det kan komme tilbake når som helst. Både første og andre svangerskap var jeg veldig plaget, første gangen var jeg 100% sykemeldt fra jeg var 4 mnd på vei. Andre gangen var jeg student og styrte dagene selv. Nå jobber jeg i bhg, og er forberedt på at det kommer tilbake. Jeg sliter med både bekken og rygg til vanlig også, så det hører vel med:hungover:
 
Mitt første tegn på svangerskapet var bekkensmerter. Var vondt rundt halebeinet og hadde små stikk i rumpeballene. Nå har det gått litt over, men keg vet det kan komme tilbake når som helst. Både første og andre svangerskap var jeg veldig plaget, første gangen var jeg 100% sykemeldt fra jeg var 4 mnd på vei. Andre gangen var jeg student og styrte dagene selv. Nå jobber jeg i bhg, og er forberedt på at det kommer tilbake. Jeg sliter med både bekken og rygg til vanlig også, så det hører vel med:hungover:
Huff, er i samme greia selv med jobb. Var hjemmeværende ung mor med mine første. Nå jobber jeg fult i bhg :rolleyes: så vi får nå se! :coldfeet:
 
Jeg får ALLTID bekkensmerter som symptom når jeg er gravid. Sleit med det i forrige svangerskap. De 3 gangene jeg har vært gravid i etterkant har startet med bekkensmerter før positiv test
 
Jeg får ALLTID bekkensmerter som symptom når jeg er gravid. Sleit med det i forrige svangerskap. De 3 gangene jeg har vært gravid i etterkant har startet med bekkensmerter før positiv test
Hormoner er lunefulle greier :shifty:
 
S
Jeg er bare 4+3 men i dag har korsryggen vært regelrett helt jævlig. Beklager språkbruken. Har ligget på sofaen siden jeg kom fra jobb. Det har siden positiv test strekt ufattelig mye i både magen, ligamentene og i ryggen. Hadde kraftig bekkenløsning fra rundt uke 20 med storesøskene.
Lurer på om det er bekkenløsning som banker på allerede :confused: noen med erfaring med tidlig bekkenløsning?:bookworm:
Sniker.
Ja, det er fullt mulig. Bekkenløsning fikk jeg allerede 3+6 i mine to siste svangerskap. 100% Sm fra uke 5+2 til fødsel pga bekkenet ved siste svangerskap.
Fikk ikke bekkenløsning før jeg var høygravid med første barnet.
 
S

Sniker.
Ja, det er fullt mulig. Bekkenløsning fikk jeg allerede 3+6 i mine to siste svangerskap. 100% Sm fra uke 5+2 til fødsel pga bekkenet ved siste svangerskap.
Fikk ikke bekkenløsning før jeg var høygravid med første barnet.
Såpass!! Ja men da er jeg ihvertfall ikke gal.. Blir spennende å se hvordan det utarter seg ihvertfall. :bored: takk for svar!
 
Back
Topp