Bekkenløsning allerede???

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Har en veldig tung jobb med mye stell, forflytning, stress og mye gåing. Jeg jobber med multihandicapede som trenger hjelp til alt, så er mye vi skal igjenom hver vakt. Vi har gode hjelpemidler, men har alltid syntes at det har vært tungt. For ca en uke siden begynte jeg å få vondt i hoftene, både når jeg ligger og sitter og står for lenge. Jeg har og hatt smerter fra rumpa og nedover i benet som er grusomt vondt, stråler skikkelig nedover. Sover dårlig fordi jeg har vondt. Jeg jobber fulltid.

Er det bare fordi jeg er drittsliten, eller er det bekkenløsning allerede? Noen som har opplevd dette??

Sent from my iPad using BV Forum

Høyres jo ut så bekkenløysing.
Få deg ei henvisning t manuellterapaut .)

Vær også flink og tøye hver morgen og kveld. Hofteleddsbøying osv.
Ikke gå sidelengs

si i fra til sjefen og få tilrettelegging. Ta kontakt med en ergoterapeut/bedriftshelsetjenesten for å kunne få opplæring i å gjøre jobben lettere.

Jeg er 50% sykmeldt allerede, pga bekkenløsning! Går til kiropraktor 1-2g pr uke! Utn det hadde jeg vært fullt sykmeldt..

Håper på ny spire

Jeg har gått til behandling for bekkenløsning siden uke 2, så det er absolutt mulig

Takk for alle svar:-) får håpe jeg klarer å holde det i sjakk så det ikke blir 7 mnd med helvete:-S

Jeg er 50% sykmeldt allerede, pga bekkenløsning! Går til kiropraktor 1-2g pr uke! Utn det hadde jeg vært fullt sykmeldt..

Håper på ny spire
Såpass! Men får man dekt kiropraktorbehandling? Tenkte at det blir jo fryktelig dyrt hvis jeg må det flere ganger i måneden :-/

Hva slags behandling har du fått, og blir det dekt??

Jeg har vært hos kiropraktor. Har betalt alt selv. Du kan få dekket fysioterapeut, men da må du ha henvisning fra lege. Sånn som jeg har forstått det.

Sist bodde jeg i Trondheim og da var jeg på trening hos fysioterapeut. Funket som fy.

Har kjent litt denne gangen, men ikke så ille at jeg har kontaktet legen ennå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp