bekkenløsning allerede?

Tine_mor

Elsker forumet
Ånei og nei, sitter her med angst opp i halsen. Kjenner halebeine verker allerede. Hadde det slik under første svangerskapet og har helt noia om jeg skal få det allerede? Kjenner jeg har angst for alt som heter sympotmer når jeg har en liten mann som krever og fortjener en mor som er der 100% for ham. Vi leker og koser oss så om dagene at noe påvirkning av denne graviditeten kan jeg ikke ha:( Noen som uroer seg for at de nåværende barn skal bli påvirket?

eg har 1 jente som blir 5 i april så har eg en gutt som e nett fylt 2.
eg håper formen blir fin i dette svangerskapet. eg har ikke hatt bekkenløsning med de to andre så tror ikke eg får det no heller.
eg vil fungere i værdagen med ungene ellers kommer eg til å få kjempe dårlig savittighet overfor dem. men vet å at bf til babyen som e i magen e veldig flink med de om det skal være noe.

Huff.. ikkje kjekt med bekkenløysing så tidlig... Hadde ingenting av det sist, så håpar eg slepp det no og... Men her er kvalmen komme for fullt, og det er ganske så slitsomt.. Huff, håpar det går fort øve.. Får så dårlig samvittighet for lillemor, sitt her med bøtta og spyr, og ho leikar på golvet... Ho skjønnar jo ingenting.. 

juninurk skrev:
Huff.. ikkje kjekt med bekkenløysing så tidlig... Hadde ingenting av det sist, så håpar eg slepp det no og... Men her er kvalmen komme for fullt, og det er ganske så slitsomt.. Huff, håpar det går fort øve.. Får så dårlig samvittighet for lillemor, sitt her med bøtta og spyr, og ho leikar på golvet... Ho skjønnar jo ingenting.. 

Er utrolig vanskelig naar man ikke kan forklare hvorfor mamma ikke kan leke akkurat naa.
Haaper vi slipper unna det verste. Ellers maa vi jo bare suck it up.
Virkelig annerledes aa vere gravid denne gangen fremfor sist.
Da var det jo bare meg meg meg...

Vet hvordan du har det... Jeg har begynnende bekkenløsning allerede, så har begynt å trene og ligger med pute mellom beina for å klare å sove. Prøver også å følge tipsene fra jordmor ang sittestilling, det verste jeg gjorde i forrige graviditet var å sitte med bena i kryss.. Så det prøver jeg å unngå..

Prøver å bite tenna sammen for at det ikke skal gå ut over 1åringen min.. Og trener samtidig som vi leker ilag, har en lekematte han bygger lego på når jeg tar treningsøvelsene sammen med han :)

Huff...jeg er også livredd for å få like vondt i bekkenet som jeg hadde i forrige svangerskap. Da gikk jeg på krykker og slet med å ta vare på meg selv...er kjempe redd for å få like vondt. Tok det opp med fastlegen når vi bestemte oss for å prøve å få andre mann...eneste svar han hadde var at jeg måtte belage meg på å få mye hjelp av venner og familie (jeg har en mann som reiser på sjøen) så er i de periodene han er borte jeg virkelig hadde slete.....men men...jeg skal ikke ta sorgene på forskudd, men jeg sliter fortsatt med bekkenet (lysken) etter forrige sv.skap, men er ikke sikkert det blir like ille denne gangen:)

Back
Topp