Bekkenløsning allerede!? (6 uker på vei)

Verpesyk<3

Disney
Jeg er 6+0, og det har murra i bekkenet allerede før positiv test, men i går og i dag har det vært ganske smertefullt, og jeg har pint meg gjennom arbeidsdagen... Hadde bekkenløsning forrige svangerskap også, men da kom det ikke før rundt uke 20... Dette svangerskapet er jeg 20kg lettere enn sist jeg gikk gravid, så føler ikke det henger helt på greip[emoji28] Må vel være hormonelt betinget? Føler liksom ikke sjefen tror meg hvis jeg sier jeg har bekkenløsning allerede[emoji849] Noen tips eller erfaringer?

Bekkenløsning har alle i svangerskapet. Noe som er helt normalt siden bekken utvide seg. Har ikkje noe med vekt å gjere :) men noen har det verre enn andre, det er hormonelt. Så det kan skjer så tidlig ja :)

Sist så startet jeg med bekken låsning og så i tillegg løsning og det skjedde veldig tidlig. Har med hormoner å gjøre. Går også i rykk og napp.

Sist svangerskap så måtte jeg bruke krykker fra uke 7 pga hormonell bekkenløsning så det er ikke unormalt. Kjøp deg bekkenbelte på apoteket, pass på å belaste lite og pass generelt på å ha samlet ben, når du går ut og inn av bilen feks.

Sist var vondt i bekkenet grunnen til at jeg testet. Hehe. Murrer litt nå men klarer å knekke det opp og da går det fort over..=)

Back
Topp