Bekkenløsning å andre ondter der nede

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har fått.plager? Vet det er veldig personlig å spør om altså...Men jeg lurer liksom på om jeg kan ha bekkenløsning å at det er det som kan for at jeg har ondt andre plasser også?? Har man ondt der framme ved bekkenløsning?
 
Ja, kunne man ikke få det av bekkenløsning da? Mener jeg har lest det.
Jeg har ikke fått noen plager, men det er jo veldig vanlig å få. Var du hos gyn etter fødsel?
 
På jobb hvor jeg sitter mye i ro stivner jeg lett til i korsrygg/haleben. Merka aldri det mens jeg var hjemme..da satt jeg vel ikke særlig mye i ro :) Ikke fremoverlent på stol iallefall.
 
Kjenner det godt i halebeinet, hofter og rundt alt egentlig :p skal til lege på tirsdag,åsså må jeg vente på innkalling til gynekolog. Det er ikke selvdiagnosering jeg holder på med, bare sånn at det er sagt :p jeg bare lurer på om det er flere :)
 
Neida, men du har lov til å synse litt :D Håper det gir seg ihvertfall, eller at legen finner ut om det er noe og st det er lett å behandle.
 
Noen som har fått.plager? Vet det er veldig personlig å spør om altså...Men jeg lurer liksom på om jeg kan ha bekkenløsning å at det er det som kan for at jeg har ondt andre plasser også?? Har man ondt der framme ved bekkenløsning?

Ved bekkenløsning kan du ha vondt foran i symfysen. Det er der bekkenet møtes fra høyre og venstre side (Der jordmora måler SF-målet fra!)
 
Noen som har fått.plager? Vet det er veldig personlig å spør om altså...Men jeg lurer liksom på om jeg kan ha bekkenløsning å at det er det som kan for at jeg har ondt andre plasser også?? Har man ondt der framme ved bekkenløsning?

Ved bekkenløsning kan du ha vondt foran i symfysen. Det er der bekkenet møtes fra høyre og venstre side (Der jordmora måler SF-målet fra!)
 
Som baby i magen spent første gang sier så kan man få vondt foran ved skambeinet av bekkenløsning. Jeg fikk betennelse eller noe ved skambeinet en gang og legen som undersøkte syntes det var veldig rart at jeg verken var gravid eller hadde født siden det var helt typisk bekkenløsning plager.
 
Back
Topp