Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk, var litt usikker på hvilken behandler jeg skulle prøveOsteopatbehandling
Gå små skritt
Snu hele kroppen, ikke vri overkroppen vekk
Ikke sitte med beina i kryss
Bevege meg med beina samlet ut av bil og seng
Ikke støvsuge eller vaske gulvet med langkost. Mopp i rolig tempo gikk fint
Sitte og lage mat og tømme oppvaskmaskin
Så bra! Jeg har via jobb tilbud om fysio hos en med ekspertise på kvinnehelse så da skal jeg prøve det om timen(e) hos osteopat ikke innfrir helt.Fysioterapi av ei med ekstra kunnskap om svangerskap og kvinnehelse. Hun fikk leddet i bevegelse igjen, og så var det i orden. Kom tilbake en gang til, samme behandling og så var det vekk.![]()
Bekkenlåsning kan ofte fikses, og så kommer det evt tilbake noen ganger, men det handler om å få bevegelse i leddet igjen. Håper du går god hjelp, det kan bli veldig vondt. Hos oss måtte samboeren ha permisjon fra øvelse hos Sivilforsvaret pga at jeg hadde låsning og ikke klarte stelle eldste. Låste seg totalt ved stellebordet, klare ikke strekke armene over han for å kle på pysj, langt mindre få han ned derfra. Så kunne ikke være alene med ungen. Så gikk det nok over til at jeg klarte sette meg ned i alle fall. Bare én behandling senere var det mye bedre. Fysio brukte sånn vibrasjonsmaskin, føltes som jeg ble pusset ned med pussemaskin egentlig! Men det ble mye bedre, og raskt.Så bra! Jeg har via jobb tilbud om fysio hos en med ekspertise på kvinnehelse så da skal jeg prøve det om timen(e) hos osteopat ikke innfrir helt.