Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg tar feil i forhold til låsning altså, er bare sånn det føles. Men kan jo selvfølgelig være muskulært
Samme her!Noen andre som sliter og kanskje har tips til hva jeg kan gjøre for å hjelpe meg selv eller mannen kan hjelpe med for å lindre/løse opp? Begynner å få vondt for å gå og er ganske desperat[emoji31]
Har ikke vondt når jeg går heldigvis, men har hatt plutselig innsettende smerte som har gått over med én gang før idag da det eskalerte VELDIG. Vondt å reise meg, vondt å bøye meg og vondt når jeg skal kle av/på meg fordi jeg må legge vekten på den vonde siden... Samme her!Har ikke vondt når jeg går heldigvis, men har hatt plutselig innsettende smerte som har gått over med én gang før idag da det eskalerte VELDIG. Vondt å reise meg, vondt å bøye meg og vondt når jeg skal kle av/på meg fordi jeg må legge vekten på den vonde siden...
For meg har det hjulpet litt å holde meg i bevegelse idag. Gått en tur med hunden, også fant samboeren noen øvelser på nettet som jeg skal prøve ut.