Bekkenlåsning

bea_84

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Noen andre som sliter og kanskje har tips til hva jeg kan gjøre for å hjelpe meg selv eller mannen kan hjelpe med for å lindre/løse opp? Begynner å få vondt for å gå og er ganske desperat[emoji31]

Beste rådet er å få behandling hos en kiropraktor.

Låsninger kan man ikke justere selv. Men du kan mobilisere så musklene klarer å slappe litt av. Gode og enkle yogaøvelser feks. :) tøyning.

Mulig jeg tar feil i forhold til låsning altså, er bare sånn det føles. Men kan jo selvfølgelig være muskulært

Mulig jeg tar feil i forhold til låsning altså, er bare sånn det føles. Men kan jo selvfølgelig være muskulært

Muskulaturen er selvsagt også involvert i en låsning. Prøv å tøye ut baksiden av setet og hofteleddsbøyerene dine. Kanskje det hjelper litt..

Noen andre som sliter og kanskje har tips til hva jeg kan gjøre for å hjelpe meg selv eller mannen kan hjelpe med for å lindre/løse opp? Begynner å få vondt for å gå og er ganske desperat[emoji31]
Samme her! :banghead: Har ikke vondt når jeg går heldigvis, men har hatt plutselig innsettende smerte som har gått over med én gang før idag da det eskalerte VELDIG. Vondt å reise meg, vondt å bøye meg og vondt når jeg skal kle av/på meg fordi jeg må legge vekten på den vonde siden...
For meg har det hjulpet litt å holde meg i bevegelse idag. Gått en tur med hunden, også fant samboeren noen øvelser på nettet som jeg skal prøve ut.

(Sniker)

Gå til en fysioterapeut. Det du kan gjøre selv er å hvile, og unngå alle bevegelser som gjør vondt.

Samme her! :banghead: Har ikke vondt når jeg går heldigvis, men har hatt plutselig innsettende smerte som har gått over med én gang før idag da det eskalerte VELDIG. Vondt å reise meg, vondt å bøye meg og vondt når jeg skal kle av/på meg fordi jeg må legge vekten på den vonde siden...
For meg har det hjulpet litt å holde meg i bevegelse idag. Gått en tur med hunden, også fant samboeren noen øvelser på nettet som jeg skal prøve ut.

Har du link til øvelsene?

*sniker* jeg går til ostopat pga bekkenet har låst seg på den ene siden. Jeg fikk beskjed om å sitte på en yogaball å gjøre øvelser.
Men det er som du skriver det er fryktelig vondt :inpain:

Back
Topp