Bekkenlåsning

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Dere som har erfaring med dette.
Har dere fått behandling hos fysio? Hjalp det? Føler det er mer logisk å gå til kiropraktor når det er snakk om en låsning men har ikke lyst å betale :/ permittert fra jobben så trang økonomi om dagen.

Sniker fra mai, jeg sliter med bekkene og har gått til fysioterapi noen uker nå, hjelper bra hos meg :-) får plutselig sove om nettene og det er deilig :-) hvis du får henvisning fra legen der det står bekkenløsning med gangvansker så får du gratis behandling i 6 mnd.. :-)

Du kan prøve å finne en manuellterapeut dessuten. De er jo fysioterapeuter men gjør mye av de samme greiene som kiropraktorer, mener jeg på.

Kan man få dekt manuellterapi med henvisning fra lege (bekkenløsning med gangvansker)?

Ja :) jeg sliter med både låsning og løsning, han jobber med begge deler hos meg en gang i uka :) Jeg dro direkte og tok ikke kontakt med lege først, de gjør en vurdering på hvor mye du får dekt.

Men når du ringer for å bestille time så er det greit å spørre om de får støtte på forhånd, så slipper de å henvise deg videre til noen som får det.

Ja :) jeg sliter med både låsning og løsning, han jobber med begge deler hos meg en gang i uka :) Jeg dro direkte og tok ikke kontakt med lege først, de gjør en vurdering på hvor mye du får dekt.

Men når du ringer for å bestille time så er det greit å spørre om de får støtte på forhånd, så slipper de å henvise deg videre til noen som får det.
Så flott! Har nemlig gått til en manuell terapeut tidligere for ryggen som var veldig flink. Kanskje jeg bare skal ringe dit og høre om jeg får det dekt.

Gikk til Kiro.. Det hjalp godt på 2-3 uker faktisk...var der 2 ganger i uka..men betalte selv,.. Føler Kiro funker best på sånnting... Bruker osteopat til nakken ;)

Dere som har erfaring med dette.
Har dere fått behandling hos fysio? Hjalp det? Føler det er mer logisk å gå til kiropraktor når det er snakk om en låsning men har ikke lyst å betale :/ permittert fra jobben så trang økonomi om dagen.
Sniker fra april. Jeg går til manuellterapeut og trengte ikke henvisning (men har det fra fastlegen), og det er gratis for gravide. Men ikke alle har sånn avtale. Min erfaring er at manuellterapeut er bedre enn fysio, de har peiling på mere.
Hvor bor du forresten?

Sniker fra april. Jeg går til manuellterapeut og trengte ikke henvisning (men har det fra fastlegen), og det er gratis for gravide. Men ikke alle har sånn avtale. Min erfaring er at manuellterapeut er bedre enn fysio, de har peiling på mere.
Hvor bor du forresten?
stavanger.
Vet om en manuellterapeut som er gratis i forbindelse med svangerskap og fødsel, men har hørt mye dumt om han.
Er ikke interessert i at manuellterapeuten skal fortelle meg om egne sexerfaringer osv!

Back
Topp