Jeg har det igjen jippi
føler meg som en 90 åring som har driti på seg. Men behandling fungerer ikke da jeg har en ryggskade i halebenet og nederste ryggvirvel. Hva annet kan jeg gjøre? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg hadde gangsperre igår. altså klarte knapt gå etter en senter tur. så ut som jeg hadde driti på meg og som en 90 åring. man kjenner at det sperrer for å kunne gå for min del. bekkenløsning er mer vondtHvordan kjenner man at man har bekkenlåsning? Høres brutalt ut! :O
Hvordan kjenner man at man har bekkenlåsning? Høres brutalt ut! :O
Får du til å sykle da? På trimsykkel inne? Eller kanskje en roooolig svømmetur i godt og oppvarmet vann?Jeg har det igjen jippiføler meg som en 90 åring som har driti på seg. Men behandling fungerer ikke da jeg har en ryggskade i halebenet og nederste ryggvirvel. Hva annet kan jeg gjøre?
![]()
jeg skal ikke trene sånn pga jeg har ME. da ødelegger jeg bena mineFår du til å sykle da? På trimsykkel inne? Eller kanskje en roooolig svømmetur i godt og oppvarmet vann?
Æsj, så kjedelig.. Jeg hadde det med første og fikk "låst opp" bekkenet hos kiropraktor. Men med prolaps i ryggen og bekkenløsning hadde jeg fortsatt mye vondt.. Kjedelig, håper jeg slipper det denne gangen.Jeg har det igjen jippiføler meg som en 90 åring som har driti på seg. Men behandling fungerer ikke da jeg har en ryggskade i halebenet og nederste ryggvirvel. Hva annet kan jeg gjøre?
![]()
Den behandlingen sitter 2-3 timer så knekker det tilbakeÆsj, så kjedelig.. Jeg hadde det med første og fikk "låst opp" bekkenet hos kiropraktor. Men med prolaps i ryggen og bekkenløsning hadde jeg fortsatt mye vondt.. Kjedelig, håper jeg slipper det denne gangen.![]()
Masse lykke til og god bedring!Den behandlingen sitter 2-3 timer så knekker det tilbakebryr meg ikke så mye, for vi sliter sånn med å få barn
![]()
Tusen takkMasse lykke til og god bedring!![]()
Ah forstår! Håper du finner noe som fungerer! Basseng er jo veldig snilt for hele kroppen, og brukes jo ofte som restitusjon etter skader.jeg skal ikke trene sånn pga jeg har ME. da ødelegger jeg bena mineskal snakke med jordmor om bassengtrening jeg
![]()
Basseng er nok ikke dumt neiAh forstår! Håper du finner noe som fungerer! Basseng er jo veldig snilt for hele kroppen, og brukes jo ofte som restitusjon etter skader.