Bekkenlåsning

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Jeg har det igjen jippi :p føler meg som en 90 åring som har driti på seg. Men behandling fungerer ikke da jeg har en ryggskade i halebenet og nederste ryggvirvel. Hva annet kan jeg gjøre? :)

Hvordan kjenner man at man har bekkenlåsning? Høres brutalt ut! :O
jeg hadde gangsperre igår. altså klarte knapt gå etter en senter tur. så ut som jeg hadde driti på meg og som en 90 åring. man kjenner at det sperrer for å kunne gå for min del. bekkenløsning er mer vondt

Hvordan kjenner man at man har bekkenlåsning? Høres brutalt ut! :O

Bekkenlåsning sitter som regel bak mens bekkenløsning kjennes på fremsiden i lysken og ved symfysen ;)
Er stort sett alltid en låsning (finnes selvfølgelig unntak) når det er bak i bekkenet (med rompa, ilinger ned i beina på baksiden, hoftene).
Jeg fikk kjempevondt i hofta og kunne ikke løfte beinet fremover når jeg hadde en låsning i bekkenet. Ingen smerter bak, men det var der låsningen satt hehe

Jeg har det igjen jippi :p føler meg som en 90 åring som har driti på seg. Men behandling fungerer ikke da jeg har en ryggskade i halebenet og nederste ryggvirvel. Hva annet kan jeg gjøre? :)
Får du til å sykle da? På trimsykkel inne? Eller kanskje en roooolig svømmetur i godt og oppvarmet vann?

Får du til å sykle da? På trimsykkel inne? Eller kanskje en roooolig svømmetur i godt og oppvarmet vann?
jeg skal ikke trene sånn pga jeg har ME. da ødelegger jeg bena mine :p skal snakke med jordmor om bassengtrening jeg :)

med N hadde jeg begge deler. hadde den ganske ille ifølge kirkopraktoren, men synes ikke det selv :p jeg tåler utrolig mye smerte. så ved fødsel skal jeg føde uten noen ting igjen for det er det beste for meg :) liker ikke medikamenter, men spørs om jeg får lov å føde vaginalt da :(

pga skaden i ryggen så sitter behandling 2-3 timer så er det tilbake igjen. det er det som er greia med meg. jeg blir ikke bedre med behandling mer enn 2-3 timer

Æsj, så kjedelig.. Jeg hadde det med første og fikk "låst opp" bekkenet hos kiropraktor. Men med prolaps i ryggen og bekkenløsning hadde jeg fortsatt mye vondt.. Kjedelig, håper jeg slipper det denne gangen. :)

Æsj, så kjedelig.. Jeg hadde det med første og fikk "låst opp" bekkenet hos kiropraktor. Men med prolaps i ryggen og bekkenløsning hadde jeg fortsatt mye vondt.. Kjedelig, håper jeg slipper det denne gangen. :)
Den behandlingen sitter 2-3 timer så knekker det tilbake :p bryr meg ikke så mye, for vi sliter sånn med å få barn ❤️

Ah forstår! Håper du finner noe som fungerer! Basseng er jo veldig snilt for hele kroppen, og brukes jo ofte som restitusjon etter skader.
Basseng er nok ikke dumt nei :)

Her jeg bor er det bassengtrening for gravide med bekkenproblemer. Jeg gikk på det sist. Anbefales

Back
Topp