Bekkenlåsning??!!

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har slitt en del med bekkenløsning og vært sykemeldt i noen måneder nå.
I dag følte jeg meg relativt bra og begikk meg ut på det å male sprinkelseng.
Helt ut av det blå fikk jeg noe som kan kjennes ut som en låsning på venstre side. Iler nedover beinet og klarer ikke røre meg.
Kan dette være bekkenlåsning?
Smerten sitter på venstre side av bekkenet..
Hjeeeeeelp!!! Er så vondt, har sikkert ligget her å grått i en time nå..

Dere med bekkenløsning, har dere opplevd dette??

Sent from my iPhone using BV Forum

Høyres ut så bekkenlåsning ja :(
Når da har skjedd med meg, så har da heldigvis slept taket med ein gong, men fy so vondt da e!

Håpe da snart sleppe hos deg og, masse god bedring :hug013

Det var det jeg fryktet :( har fortsatt helt ufattelig vondt! Har fått meg haste time hos fysio i morgen heldigvis..

Så nå er det bare å roe ned :(

Tror jeg har hatt dette et par ganger, og det er fryktelig vondt! På meg hjelper det å være helt i ro, og at samboer maserer og "drar" i benet. Godt du har fått hastetime! :-)

Usj har ingen erfaring, vil bare gi en klem! Høres forferdelig vondt ut :(

-Fra appen-

Tusen takk dere :) ingenting hjelper her.. Ugg ugg..
Må vel bare ligge rett ut til jeg skal til behandling i morgen.. :(

Føler med deg! Dette er fryktelig vondt! Hjelper å bli massert her også, men bare en viss grad. Det går heldigvis over av seg selv. Lykke til og god bedring! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

bekkenlåsning eller skiveutglidning i L4 eller L5 :/ har desverre hatt d mange ganger siden bekkenløsninga i første svangerskapet ødela de ryggvirvlene som er ved bekkenet.

Er på en måte godt å lese at fler har hatt det på samme måte.. Man blir jo utrolig redd og nervøs! ( enda dette er mitt 2 barn)

Takk for svar jenter :)

Syns det er godt å høre det selv, men unner ingen disse bekkenplagene :-P Godt at man kan spørre hverandre om råd når man er i samme situasjon :-)

På meg hjelper det litt om jeg ligger rett på ryggen, mens samboer står over meg og løfter opp nederste delen av ryggen:) beklager dårlig forklaring, men dette ble jeg anbefalt av både fysioterapeut og Thailands massør! MASSE god bedring ❤️

Back
Topp