Bekkenlåsning

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Noen som sliter?? Har så UTROLIG vondt, sliter skikkelig med å gå noen ganger. Sitter bak i korsryggen ved halebenet, mest på ene siden. Noen tips? :( Ser ut som en gås av og til.

Høres ut som det jeg hadde sist. Ingen tips dessverre. Jeg var bare nødt å ligge mer eller mindre stille et par uker. Det utrolige var at jeg ble helt bra igjen og kjente ingenting før termin! (Låsningen var sikkert rundt 5-6mnd). God bedring! :)

gå til lege og hør om det er muligheter for behandling hos f.eks fysioterapaut eller kiropraktor eller no lignende :)
går til fysio selv hadde første time i dag og fikk god hjelp :D
så håper de triks og øvelsene hun gav meg hjelper :) følte mye løsnet mår hun viste meg ha jeg kan gjøre for at det skal bli behageligt å sitte og ligge o.s.v :) var akkuratt som ''trykket'' løsna i halebeinet, bekken og rygg når jeg fikk rette støtten :D

Se om du kan finne deg en kiropraktor :) søk litt rundt på nettet om det er noen i nærheten.. Kan virkelig anbefale deg det, har hatt vondt selv i korsrygg/bekken når jeg ikke har vært gravid og det har vært som en drøm å få behandling ;) nå er jeg heldigvis ikke plaget med det i svangerskapet

Se om du kan finne deg en kiropraktor :) søk litt rundt på nettet om det er noen i nærheten.. Kan virkelig anbefale deg det, har hatt vondt selv i korsrygg/bekken når jeg ikke har vært gravid og det har vært som en drøm å få behandling ;) nå er jeg heldigvis ikke plaget med det i svangerskapet

Hiver meg på denne. Kiropraktor er tingen. Jeg går jevnlig til behandling. Det hjelper!

Har også det, går jevnlig til fysio og går mye rolige turer i skogen, (får mer vondt av å gå på asfalt)

har slitt med bekkenløsning jeg og merker det litt enda 4 år etter fødsel men er mye bedre enn det jeg var takket være kiropraktor så det anbefales fra meg og :)

Back
Topp