Bekkenlåsning

Kranglefanten

Forumet er livet
Helt plutselig da jeg våknet i går morges hadde bekkenet gått i vranglås. Jeg klarte å gå, men det gjorde jævlig vondt. Jeg fikk beskjed om å ta paracet og ibux, og det funket så som så.

I dag er det blitt værre. Jeg klarte ikke komme meg opp av senga uten hjelp fra mannen, og enda da gråt jeg som en unge. Fy faen så vondt dette gjør[:(] Klarer ikke å sitte eller ligge uten store smerter, og ikke klarer jeg å gå, eller krabbe...smertene gjør så alt stopper opp.

Funker det å kombinere pinex forte med ibux? Eller må jeg holde meg til paracet og ibux?

Får ikke kommet meg til kiropraktor før på torsdag, og klarer ikke helt å se hvordan jeg skal klare å overleve frem til da[:(][:(]

Ush.. [&o] Det er overhodet ikke noe godt [X(]

Vet ikke om de kombinasjonene. Men jeg dytter for deg.
Evt kan du jo ringe legensenteret å bare høre hva du kan ta. [;)][:)]
Masse god bedring [:)][:)]

Huff, føler med deg!! Har du ikke sjans til å komme deg til kiropraktor i dag?

Det var kun kiropraktor som hjalp her. Uansett hvor mye smertestillende jeg stappa innpå, så ble jeg ikke bedre..

Ring til legen å hør ang. smertestillende og hold deg i ro til kiropraktortimen..hadde dette sist svangerskap, det er dritvondt[&:]
Håper du blir bedre!!

Få deg en hastetime hos kiro, det blir bare verre og setter seg flere steder i kroppen om du går lenge med det!

Kiropraktor knekker opp for meg, trener med fysio og er på bekkensvøm- det holder det litt i sjakk.
Prøv å ikke gå, sitte, stå eller ligge for mye, man skal variere mye i stillinger

Back
Topp