bekkenlåsning..

fruluna

Forumet er livet
Var hos legen i dag pga smerter i lyske/rygg/hofte, og han trodde jeg hadde fått bekkenlåsning han.. Ikke hørt om det før, men skal til fysio/kiropraktor for å få sjekket det.. Noen som har hørt om bekkenlåsning her? [&:]

Hmm.... nei har vel berre hørt om det som sikkert er det motsatte ja.... bekkenløsning. Men kjenner eg folk rett her inne, så er det nokon som veit meir om dette! [8|]

Jeg har også smerter i ryggen/lyske/hofte, men jeg har fått diagnose bekkenløsning...
Dette blir veldig vondt hvis jeg blir sliten, ellers klarer jeg å holde det greit i sjakk. Skal helst sitte mye, ikke gå og stå.
Mye vi skal gjennom![:)]

Hei Lisee!
Det at legen begynte å prate om bekkenlåsning, var at når jeg ligger på ryggen i senga eller sofaen, låser hele høyre hofte seg. Får skikkelige smerter, og kommer meg hverken hit eller dit fordi det gjør så vondt.. Og det syntes han ikke hørtes ut som bekkenløsning.. Og prøver jeg å gå tur skjærer det seg helt.. Klarer omtrent ikke gå eller bevege meg etterpå.. Så det blir spennende å høre hva kiropraktoren sier..

Får du noe behandling eller? [:)]

Ok, da skjønner jeg navnet bedre![:)] Det hørtes ikke mye godt ut[&:]
Jeg får ikke behandling. Det har vært snakk om fysioterapi, men jeg synes det går greit enda. Hvis det blir værre, er det visst behandlinger hos fysioterapaut jeg skal til. I denne behandlingen inngår også svømming.
Turer er ikke det helt store for meg heller. Får fort vondt. Heldigvis har jeg en jobb der jeg kan variere arbeidsstillingen noe. Jeg har fri en dag i uka nå, det hjelper mye.

En kollega av meg anbefaler fotsoneterapi ved bekkenløsning. Hun sier det hjalp henne fra å være nesten invalid til å bli praktisk talt helt frisk. Har bestemt meg for å prøve dette dersom jeg blir ille etter hvert[:)]

Back
Topp