Bekkenlåsning fysioterapaut

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Er det noen som har peiling på hvor mange ganger det kan være snakk om å behandles for det? Er det så individuelt at det ikke hjelper meg noe særlig å vite hvor ofte andre har vært? :p

De som får offentlig støtte har selvfølgelig veldig lang ventetid. De jeg har kontaktet visste ikke en gang når de evt hadde ledig :rolleyes:
Privat har ledig i morgen allerede, så der er det veldig greit :p
Synes ikke prisene er så ille, så hvis jeg skal dit 2-3 ganger er det helt ok, men blir det hver uke fremover nå så er det litt mye :hilarious:

Gikk til fysio 1-2 ganger i uka fra uke 18? (Så lenge siden, husker ikke helt) til ganske nært termin

• Liker
Reactions: mto
Jeg fikk bekkenlåsning etter fødsel, men gikk ikke til fysioterapeut. Gikk til kiropraktor (Bekken og Barn) 8-10 ganger, ca annenhver uke. Dyrt, men absolutt verdt pengene for min del :)

• Liker
Er det noen som har peiling på hvor mange ganger det kan være snakk om å behandles for det? Er det så individuelt at det ikke hjelper meg noe særlig å vite hvor ofte andre har vært? :p

De som får offentlig støtte har selvfølgelig veldig lang ventetid. De jeg har kontaktet visste ikke en gang når de evt hadde ledig :rolleyes:
Privat har ledig i morgen allerede, så der er det veldig greit :p
Synes ikke prisene er så ille, så hvis jeg skal dit 2-3 ganger er det helt ok, men blir det hver uke fremover nå så er det litt mye :hilarious:
Mot låsning holdt det med to ganger.

• Liker
Går til kiropraktor. Har vært der 4-5 ganger nå tror jeg, hadde god effekt etter 3 ganger, men det holder en ukes tid. Det føles helt fantastisk etter å ha blitt massert og "knekt opp", så jeg anbefaler kiropraktor over fysioterapeut. Skal etterhvert kun gå annenhver uke, og håper jeg kan få et lite opphold i 2. trimester.

Back
Topp