Bekkenlåsning/bekkenløsning.

Freja78

Elsker forumet
Når til og med jordmoren står og tviler på det hun merker når hun undersøker meg og sier at dette ikke skulle vært mulig, er det da man kan skjønne at man har en vanskelig kropp? For utrolig nok, så har jeg fått bekkenløsning foran, og bekkenlåsning bak. Og behandlingen mot det ene forverrer det andre... sukk... Det er jo helt sykt at det går an.

Huff huff.. Det høres ikke bra ut.. Anbefaler deg å prøce masaisko.. Jeg hadde vært på krykker og kanskje det som verre er for flere mnd siden hadde det ikke vært for masaiskoene mine ;)

Men er vel også lurt å angripe låsninga først når den sannsynligvis ikke krever så mye behandling som løsninga..

På "mobben"

Sniker fra September...
Jeg hadde også kraftig bekkenlåsning bak og bekkenløsning fremme (i symfysen). Begynte privat hos Bekken&Barn og fikk knekt opp løsningen hos kiropraktor og fysio i løpet av noen uker (2 behandlinger i uken) og holdt symfyseløsningen i "sjakk" en stund. Går nå til man.terapeut kun for symfysen men det er kun for at jeg skal kunne gå og løfte babyen når hun kommer.

Jeg fikk værre rygg av masaisko jeg da... angrer at jeg brukte 2000 kr på de:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
UFFSANN.. det høres ikke bra ut da. Har ikke hørt om noen som har blitt verre av det før. Er jo avlastning slik at man ikke får så kraftig belastning på rygg og bekken som er resultatet av å gå med slike sko.. Du fikk ikke levert dem tilbake da siden det ble verre ?

På "mobben"

Sniker fra September...
Jeg hadde også kraftig bekkenlåsning bak og bekkenløsning fremme (i symfysen). Begynte privat hos Bekken&Barn og fikk knekt opp løsningen hos kiropraktor og fysio i løpet av noen uker (2 behandlinger i uken) og holdt symfyseløsningen i "sjakk" en stund. Går nå til man.terapeut kun for symfysen men det er kun for at jeg skal kunne gå og løfte babyen når hun kommer.
Er foran i symfysen her og. Bekkenlåsning har jeg hatt av og på siden uke 10. Så er hos kiropraktor ved behov for den. Prøvde meg på fysioterapi, og endte med å ikke klare å gå i det hele tatt fordi hele bekkenet låste seg, så jeg ikke hadde bevegelse i hoftene. Så det skremte meg litt.

UFFSANN.. det høres ikke bra ut da. Har ikke hørt om noen som har blitt verre av det før. Er jo avlastning slik at man ikke får så kraftig belastning på rygg og bekken som er resultatet av å gå med slike sko.. Du fikk ikke levert dem tilbake da siden det ble verre ?

På "mobben"

Nei, jeg tror jeg skal forsøke en gang til. For de er jo så UTROLIG gode å gå med! :P Men jeg hadde en belastningsskade i foten den gangen også, så det kan jo være at det hadde en innvirkning tenkte jeg :) Fysioterapeuten min forklarte at jeg skulle gå med skoene først 15 min om dagen for så å øke... har tro på innerst inne at disse skal virke :P

Nei, jeg tror jeg skal forsøke en gang til. For de er jo så UTROLIG gode å gå med! :P Men jeg hadde en belastningsskade i foten den gangen også, så det kan jo være at det hadde en innvirkning tenkte jeg :) Fysioterapeuten min forklarte at jeg skulle gå med skoene først 15 min om dagen for så å øke... har tro på innerst inne at disse skal virke :P
Man bør venne kroppen gradvis til dem ja så kan nok være verdt å prøve en gang til ;)

På "mobben"

Back
Topp