BEKKENLØSNING

~lenemoren76~

Elsker forumet
var til legen på kontroll i dag,har fått bekkenløsning[&o] er vondt. litt tidlig,men siden jeg hadde det med førstemann så var sjansen stor denne gang. fikk det på slutten sist. jaja får no gjøre det beste ut av det.

Føler med deg, jeg har det samme. Jeg begynte faktisk å få bekkenplager allerede i 2. måned! Og dessverre blir det bare gradvis verre og verre... Men jeg tar mine forhåndsregler (pute mellom bena når jeg sover, vrir meg ut og inn av bilsetet/holder knærne samlet når jeg reiser meg og setter meg, går litt turer i skogen/på mykt underlag og trener rygg-, mage- og bekkenmuskulaturen). Har også en slags luftpute som jeg sitter på/har liggende på kontorstolen på jobben.

uff ja det er ikke noe kjekt. får bare håpe at det ikke blir så mye verre,men det er vel en stor sjans for det når man blir tyngre. lykke til med deg i hvertfall.

tusen takk for det kjersti. vi som nettopp har kjøpt oss større leil også. overtar den i midten av nov. kan ikke gjøre stort jeg. får sitte og komandrer di rundt hahaha

Skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg har fått bekkenløsning med gangsperre. Men jeg må jo presse meg til å gå. Kan ikke bare sitte stille. Da kommer jo kg rasende. Har snart time til fysioterapi. Det kan du oxo få. Bare prat med legen din. Så skriver han ut, sånn at du får det gratis. Det hjalp meg sist iallefall. Koz

halleon. kjøpt i fyllingsdalen. ja det er en vakker by vi har og i dag er det knall vær.

er ike lite vi jenter må gå igjennom under svangerskapet. tenkte jeg skulle spørre legen min og fysioterapi.

Jeg har også bekkenløsning.. Ikke særlig behagelig nei. Har vært sykmeldt siden 17 august, og er sykmeldt ut svangerskapet. Så det blir ekstremt lange dager for meg. Jeg får gratis fysioterapi. Men det får man bare hvis man har bekkenløsning med gangvansker. Som jeg har....[:(] Uansett lykke til. Får hvertfall håpe det går over når jeg har født.

hadde bekkenløsning sist svangerskap oxo. den satt i en stund etterpå. pluss at de behandlet meg som dritt på kk her i bergen,tok ikke hensyn til det når jeg lå der.[:@]

Back
Topp