BEKKENLØSNING! *syte*

Sugermama

Elsker forumet
Å herrefred så vondt det er nå! Vagler som en pingvin, kan nesten ikke sitte, ligge eller stå[:(]
Er kjempe vanskelig å være på skolen også nå, kommer meg så vidt opp av sengen om morgenen. Kjennes ut som 2 menn tar tak i hver sin hofte og drar til.. Kjenner det i nedre del av ryggen og fremme. FY F*** det er så vondt!! Å hoftene er blitt så slaskete/løse på en måte. Går jeg i en trapp så er det som de svikter, og da må jeg bare ta tak i det nermeste jeg finner så jeg ikke faller og slår meg i hjel![:'(][>:]

Det var dagens syting fra meg^^
Kan føye med da at jeg var på besøk hos en av mine beste venninner i dag som har en nyyydelig datter på 2.mnd. Så det var skikkelig kos![:D] Fikk servert lasagne hos hennes sambo, så det var kos 'all over' hele besøket[:)]

oooff, ille altså! er du sikker på at du vil studere midt i all smerten? for du kan nok sikkert få sykemelding for det der nå når du ikke kan gå, sitte eller ligge, er jo vanskelig å studere og skrive oppgaver og notater og følge forelesninger osv når man ikke kan sitte!

har det selv som deg, har egentlig fått streng beskjed om å ligge rett ut resten av svangerskapet for å forhindre rullestol senere i svangerskapet og etterpå. gjør vondt å sitte mer enn ti minutter og søvn er noe jeg ikke helt husker hvordan foregikk, for jeg våkner kanskje 25-30 ganger hver natt og får ikke sove igjen fordi jeg har så vondt. jeg er sykemeldt pga dette og svangerskapsdepresjon og det at jeg har spydd veldig masse frem til nå og gått mye ned i vekt osv.. pluss høy puls og mye kynnere og redd for å få svangerskapsforgiftning igjen. men jeg tror nok at jeg hadde fått sykemelding om det bare var for denne bekkenløsningen også! men du må jo finne utav hva som passer best for deg og din situasjon og hvor intenst du ønsker å gjøre ferdig studier nå:) men håper du finner en løsning som passer bra for deg!:)

får du god oppfølging hos fysioterapeut? bassengtrening?
en god bekkenklem fra meg! hehe

Back
Topp