Bekkenet

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Begynner å plages litt med bekkenet mitt jeg[8|]Synes det er altfor tidlig å klage men det er nå en gang sånn at det lugger både inni,bak og foran på ene sia.Dette spesielt når jeg jobber kveld på ferskvaren der jeg jobber.Det å ta ned fiskedisken er ikke bra for bekkenet mitt altså[:o]
Men jeg vil ikke syte til sjefen for jeg er ekstrahjelp og for tia den eneste de har(teit opplegg) og sliter maks hvis jeg ikke kan jobbe kveld mer[&:]dritt[:@]Men jeg vil heller forebygge enn å faktisk jobbe sånn at jeg virkelig får bekkenløsning liksom[X(]?
Noen flere som sliter?

jeg å sliter litt.. har stillesittende jobb, så d går jo bra.. men med en aktiv 1.5 åring, så blir d veldig vondt når kvelden kommer.. fått henvisning til fysio, må bare bestemme meg for hvor jeg vil..[:D]

Jepp, her har det plutselig blitt forverring.. Skikkelig smertefullt til tider [&:] hadde det sist og, men ikke før på slutten da..

jeg er 100% sykemeldt for bekkenløsning.. Og nå i kveld har jeg nesten ikke klart å røre meg fordi det er så vondt.. Gjør vondt hele tida, gud jeg begynner å bli lei.. Skal få meldt meg på noe bassengtrening i den nærmeste fremtid..

Jeg er litt plaget med det. Så jeg ringte till JM for å få noen tips om hva jeg kan gjøre for og forebygge og for å få svar på om det var noen ting absolutt ikke skal gjøre. Men ho var på ferie ho... Så da ringte jeg till sjukehuset å der fikk jeg till svar att jeg kunne melde meg inn i en sann støtte gruppe... Tror det er det dummeste jeg har hørt noensinne!

Har dere noen tips?

Støttegruppe faktisk[8|]Nei hva kan man gjøre da?Bassengtrening er jo veldig bra,jeg svømte en gang i uka med forrigemann men smertene kom ikke bort for det husker jeg.Men foreløpig er jeg ikke såå plaget da så vi får se.Må vel kanskje krype til korset og få jobben tilrettelagt.Hater det[&:]
Akupunktur kan vel kanskje hjelpe litt sikkert ja.Men jeg kjenner ingenting i bekkenet etter en vanlig dagsøkt på jobb så kanskje tingen er at jeg ikke stenger[:-]Det blir lite populært ihværtfall og det er forståelig for de andre som må jobbe kveld.

Så snart det blir mye gåing, tøying og bøying, går jeg rett i "gulvet" av smerter...så jeg går hjemme og tar livet med ro...

ORIGINAL: Bollak

SLiter så pass at jeg er 100% sykemeldt..
eg og[&o]

Back
Topp