Bekkenet!

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det flere enn meg som enda plages med bekkenet?
Hadde nesten ikke vondt i bekkenet før i går da smertene ble like ille som før jeg hadde født:( kan være at jeg gar fått siden jeg har 3ganger tur den her uka gikk ikke lange turer men tydeligvis lange nok til at bekkenet mitt er ille igjen :/ huff jeg hater den bekkenløsningen!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja, 7 uker siden fødsel.. Er selvfølgelig bedre enn før, men her om dagen gikk jeg en liten tur med tuppa i bæreselen, d var ikke lurt! Gikk ikke langt før d kjentes ut som før fødsel!

Har noe vondt, men ikke i nærheten av slik det var før fødsel. Ville tatt kontakt med fysioterapeut. Skal visst være gratis inn 6 mnd etter fødsel fikk jeg beskjed om.

Sent from my iPhone using BV Forum

Merker det om jeg går lange turer på asfalten.

Har noe vondt, men ikke i nærheten av slik det var før fødsel. Ville tatt kontakt med fysioterapeut. Skal visst være gratis inn 6 mnd etter fødsel fikk jeg beskjed om.

Skal nok ringe fysio på mandag så man får hjelp :) ja ska være gratis det fortalte fysioterapeuten :) så bra at det ikke er like ille med smertene håper de til slutt forsvinner for deg :)

Ja, 7 uker siden fødsel.. Er selvfølgelig bedre enn før, men her om dagen gikk jeg en liten tur med tuppa i bæreselen, d var ikke lurt! Gikk ikke langt før d kjentes ut som før fødsel!
Huff hørtes ikke noe godt ut. Huff sku ønske det var slik at smertene forsvant helt etter fødselen det hadde vært himmelsk :p

Jeg kan kjenne det litt i lyskeområdet hvis jeg har gått mye.

Hvis du skal gå tur vil jeg anbefale grusvei el framfor asfalt. Helst skogvei, men ikke alltid det går med vogn. Gode joggesko!! ;)

ja jeg er nesten værre enn før fødsel, fullstendig låst :/ burde vært til osteopat og blitt justert ukentlig og til fysio for opptrening sånn som sist, da kom jeg meg fort. Hadde lille i bilstolen når jeg ble justert/trente og det funket for da sov han, denne gangen har jeg TO små (1 år og en på 8 uker) og jeg kommer meg ikke på noen behandlinger :( :( :(

Ja, sliter litt med symfysebekkenløsningen fortsatt. 2 mnd etter fødsel. Kiropraktor sa det ikke var så mye løsning igjen, men at musklene rundt var slitne, så det var de som gjorde vondt. Går til fysioterapeut en gang i uka.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

ja jeg er nesten værre enn før fødsel, fullstendig låst :/ burde vært til osteopat og blitt justert ukentlig og til fysio for opptrening sånn som sist, da kom jeg meg fort. Hadde lille i bilstolen når jeg ble justert/trente og det funket for da sov han, denne gangen har jeg TO små (1 år og en på 8 uker) og jeg kommer meg ikke på noen behandlinger :( :( :(
Huff hørtes ikke bra ut :/ hvordan trening gjorde du første gangen?

Ja, sliter litt med symfysebekkenløsningen fortsatt. 2 mnd etter fødsel. Kiropraktor sa det ikke var så mye løsning igjen, men at musklene rundt var slitne, så det var de som gjorde vondt. Går til fysioterapeut en gang i uka.

At man må slite med det derre bekkenet sånn :( hva gjør du hos fysioterapeuten? :)

At man må slite med det derre bekkenet sånn :( hva gjør du hos fysioterapeuten? :)

Ja det er innmari irriterende. Fysioterapeuten masserer på innsiden av låra, og så trener vi i slynge.

Back
Topp