Bekkenet?

countrygirl<3

Flørter med forumet
Flere som sliter allerede eller??
skulle gå til butikken med vogna tidligere i uka å når jeg kom hjem gikk jeg som ei gammal ei :p å da tar det bare 3 minutter å gå bort på butikken !!! årrh hvordan skal dette gå !! blir jo ikke akkuratt lettere med tiden :P noen som vet om det er noen øvelse jeg kan gjør eller no? livredd for å legge på meg like mye som sist(40kg) men hadde SF ;( men det sitter godt klistra til hjernen hvordan jeg så ut :(

Hei :)

Jeg sliter med bekkenet, mest låsninger....

Går til kiropraktor og holder det i sjakk, skal til manuellterapaut på mandag for å få øvelser så jeg kan styrke bekkenet, iallefall noen tips til hvor du kan henvende deg :)

Jeg sliter enormt med oppoverbakker, sist jeg gikk gravid også, og da var venninna mi også gravid. Hun slet også med bekkenet, men hun slet i nedoverbakker, skulle sett oss på tur, hehe :)

Jeg vet ikke heilt om det er bekkenet eller svangerskapsisjas jeg sliter med eller begge delene:/ men tåler ikke så mye beveglighet før jeg må begynne og vagge;p har utrolig vondt i skammbeinet og det gjør vondt i rompa og stråler i rygg og fot. Jeg går på vanngym for gravide. Det var utrolig behagelig. Fikk endelig bevege meg uten noen form for smerte.

Sliter også med bekkenet, gjort det siden uke 7 og derfor sykmeldt. La også på meg 40 kg første svangerskap(SF) og nesten 30 med nummer to. Hadde bekkenløsning med begge de to, og ikke er det så lenge siden de svangerskapene. Det er vel en medvirkende årsak til at det er så ille denne gangen! 
Jeg krysser fingrene for at vi er på beina helt fram til fødsel!! 

Jeg fikk en kjempe fin liten bok av JM med gode øvelser for ryggen!
Boken heter "Gravid" og er utgitt av helsedirektoratet.
Masse fine enkle øvelser for å holde ryggen, bekkenet og resten av kroppen i form og klar for fødsel =) Du kan sikkert få den hos jM eller hos legen

Back
Topp