bekkenet..

SunShin

Forumet er livet
Har så vondt nederst i ryggen, nedover i rompa og i låra. Er vel ikke bekkenet som kan begynne å tulle allerede? Sist begynte det i uke 16-17, men synes dette isåfall er veldig tidlig..

Min første graviditet så begynte bekkenplagene i uke 29. Andre graviditet begynte det i uke 10. Så kan være forskjell, men vet ikke om det kan være så tidlig som i uke 5...

Ja, ble liksom aldri helt kvitt det etter forrige gang, men da er det sikkert noe annet :)

Jeg har også vondt nederst i ryggen.. Det er ømt hele tiden men kan plutselig bli litt verre også bedre igjen.. Håper bare spira holder seg fast <3 og at det ikke er noe galt..>

er ikke murre eller mensen vondt, er som om jeg har slått meg og det stråler nedover..

Au. Det hørtes ikke så deilig ut.. Leste et annet sted her om en som hadde fått bekkenløsning allerede i uke 5-6.

SunShin skrev:
Har så vondt nederst i ryggen, nedover i rompa og i låra. Er vel ikke bekkenet som kan begynne å tulle allerede? Sist begynte det i uke 16-17, men synes dette isåfall er veldig tidlig..

Dette lurte jeg faktisk. Syntes jo det høres helt vilt ut, men jeg har fått vondt i hofta på den ene siden på en måte også strømmer det ned gjennom rumpa og ned i beinet. Er ikke i hofta heller, men inni der på et vis.. :S
Men syntes jo det høres helt hypokonder ut visst jeg sier t det kan være det.
Er ikke 5 uker enda engang!

Nei, det må nok være noe annet!

Men kan det ha noe å si at jeg aldri helt ble kvitt bekken plagene etter forrige svangerskap?

Jeg har jo hørt om de om bre blir værre for hvert svangerskap.
Venninna mi fikk bekkenløsning  uke 15 sitt første svangerskap.
Neste svangerskap fikk hun det i uke 9. Så det kan nok ha en sammenheng.
Men jeg er absolutt ingen ekspert. Har aldri vært gravis i mere enn 7 uker før.

Back
Topp