Bekkenet...

Engi89

Glad i forumet
Noen andre som har begynt å slite med bekkenet? Eller er utrolig slitne??

Her blir det gradvis verre for hver dag som går... I begynnelsen var det bare av og til på kvelden jeg kjente det, men nå er det stort sett hver kveld, og fra i går av også på dagtid. Det er slitsomt, og mannen virker ikke som han helt skjønner hvor trøtt jeg er og hvor vondt jeg har det for tida. Han har måttet fikse middag (pølse i brød og Fjordland...) nesten hele uka, så nå er han lei :p Er ikke så flink til å si ifra når jeg har vondt, for jeg vil ikke virke som en sytepave, så det er ikke alltid så lett for han å vite hvorfor jeg ikke orker å gjøre alt jeg pleier.. Jeg føler meg som en unnasluntrer, for jeg føler ikke at unnskyldningen "jeg orker ikke" er gyldig, uansett hvor sann den er!
Måtte bare syte litt til dere... :p

Har vært veldig heldig denne gangen. Ingen form for plager... Før nå... Ikke mye enda men hvis det er dager hvor jeg har gjordt mye kjenner jeg det godt i korsryggen. Noen ettermiddager kommer jeg meg ikke opp av sofaen. Har heldigvis en fin mann som ordner og styrer og tar seg av storebror

Det begynte med at det blei alltid være ut på dagen for meg, spes. kvelden, deretter forverret det seg hvor jeg nå våkner med vondt i bekkene, f.o.m. neste uke er jeg sykemeldt 50% pga. bekkenet. ( 22+5 uker påvei)

Begynner å bli vondt her også.. Merket det nå som jeg ikke har vært i bassenget på en uke.. Håper det blir bedre etter litt trening i morgen.... :D (vannet)

Bekkenet verker konstant nå, må hele tiden variere mellom hvile og bevegelse.. Hadde håpet det skulle bedre seg litt siden jeg er sykemeldt, men virker ikke slik dessverre! Håper fysioterapi vil hjelpe litt.

Merker bekkenet godt etter en lang gåtur og husvasken, da er det voondt og det knaker litt. Men ellers går det heldigvis bra :)

Er mye trøtt og sliten, men merker heldigvis ikke noe "vondter" noe sted. Men er utrolig heldig med samboern, for hvis jeg sier jeg er trøtt så er det helt greit. :-p

Jeg har hatt bekkentrøbbel ca 1,5 mnds tid nå. De siste tre ukene har jeg jobbet 50%. Går til fysioterapeut en gang i uka, men det gjør ikke det store utslaget. Viktigere å passe på hva man gjør i hverdagen. Har 2,5 åring selv og det er en utfordring å få hvilt seg ordentlig etter jobb. Tror jeg også skal begynne å trene i vann hvis jeg blir 100% sykemeldt( nå har jeg ikke tid føler jeg..)

Bekkenet har totalt klikka!!! Skal begynne til fysio i morgen, håper det blit bedre med litt fysio trening Går veldig mye på jobben og det er mange tunge løft, så ja.. Det kjennes ekstra godt når jeg er på jobb.. Men håper å klare å jobbe ut november da Vi får se..

JA ! Har også begyndt og få bekkenproblemer duu ! :( Kjempevondt, og ikke minst hemmende. 

Back
Topp