Bekkenet...

Terese89

Andre møte med forumet
noen andre som sliter med bekkenet?
noen dager kllarer jeg ikkje komme meg rundt i huset, klarer av og til ikkje å komme meg på do selv, så må bli bært. er veldig plagsomt og jeg føler ikke at legen tar meg helt på alvor. har enn jobb som er veldig krevende så jeg har vert sykemeldt fra 60 til 100% en stunn nå.
men er sykt irriterende å måtte gå til legen 1 gang hver uke for å få ny sykemelding.
skal ringe ijenn på mandag å be om krykker.
må jo kunne fungere uten noen andre i hus...

Hører egentlig ikke til i denne gruppa(egentlig des.11), men så innlegget og tenkte jeg kunne svare likevel. Jeg har også hatt noen problemer med bekkenet den siste mnd, men ikke så ille som du beskriver det heldigvis. Jeg har funnet ut at det hjelper veldig å komme seg i et svømmebasseng eller i et varmt bad. Det blir ikke så mye press på bekkenet da, og en føler seg mye bedre. Kanskje er det gravidsvømming der du bor?? :-)

Det har jeg også hørt skal være et bra tips :) Be legen din om å få rekvisisjon til fysioterapeut også, så kanskje du kan få noen øvelser du kan gjøre som hjelper litt :)

jeg sliter veldig og er derfor 100% sykmeldt en mnd framover nå. Jeg sliter med å gå enkelte dager men foreløpig går det på ett vis. Jeg hadde veldig utbytte av kiropraktor og skal forsøke det igjen nå. Anbefaler det veldig til deg også. I forrige svangerskap låste bekkenet seg helt og jeg klarte ikke kle på meg eller reise meg opp fra doen og måtte få hjelp, etter ett par behandlinger hos kiropraktor var jeg nesten bedre enn før graviditeten. Du kan få henvisning til kiropraktor og du kan få en liten trygderefusjon, men det er ikke snakk om mye. Men uansett mye mer utbytte av det enn fysioterapi for min del i allefall

Jepp, har ganske kraftig bekkenløsning og legen har sendt meg på krykker. Han var veldig streng og sykemeldte meg 100%
fikk også henvisning til fysio, for at det ikke skal gå utover rygg, pga gangvansker.

Det er kun en ting som hjelper, og det er å høre på bekkenet sitt, ikke gjør noe fysisk som du kjenner at du får vondt av etterpå. Da blir det bare verre

Back
Topp