Bekkenet....

lykke88

Forelsket i forumet
Flere som sliter med deT?????

Noen som har noen gode tips til meg?

Eg slite veldigt:/ går t fysjo. Men føle isje d hjelpe så mye meg. Får bare ta tiå me hjelp:) har du prøvd bekkenbelte?

Jeg er veldig plaget:/

Jobber bare 40% nå:(

Viktig å løfte riktig, ikke støvsuge og vaske gulv. Ikke sitte så du stivner.
Skal begynne med vanntrening for bekkenløsning i september.

Jepp,er plaget.
Går til kiropraktor. Hjelper det.
Sover med comfort u pute på natten og tar den med meg rundt der jeg er om jeg er veldig vondt. helt fantastisk. Sover mye bedre etter jeg begynte å bruke den

første gang jeg er gravid, men tror jeg har bekken problem, men har ikke vært med lege ang.d.
jeg går hjemme fra før, å har ikke så mye som sliter på kroppen, men i dag som jeg har gått en passe lang tur + en tur på lefdal  å er helt skutt.. føler hele kroppen vil gi etter.. korsrygg, bak rumpen? nerover lår.. sliten!!!! for min del hørres dette ut som bekken problemer når min gravide kropp ikke tåler dette..

Tusen takk damer! Har ikke vært til lege med det. Tenkte ta det på legekontrollen om 3 uker. Men natten i natt har vært VELDIG dårlig søvn.. Hadde mest venstre side nå er det komt i høgre også! Huff.. Men jeg skal da ikke klage, men bare grådi ubehagelig!! :-)))
Håper å få litt hjelp hos legen.. men å få hennvisning til fysio og sånn! :))) Hvis dere har flere tips er det supert å melde de her.. d skal jeg gjøre om jeg gjør meg noen erfaringer! :)))

Back
Topp