Bekkenet mitt

Lena94

Betatt av forumet
Jeg var så uheldig å falle bakover igjennom borden på søndag. Landet på korsryggen. Glassplaten på borden forskjøv seg så jeg fallt ca 15cm ned fra kanten. Følte ikke jeg slo meg annet enn at jeg smalt armen i en stolpe, men nå er bekkenet så vondt [emoji24]. Det har gått fint hjemme, for da kan jeg sitte store deler av dagen men det har vært helt grusomt på jobb i dag [emoji24]. Jobber på sykehjem og skal få tilrettelegging, men er ingen som tar vakter for tiden så da får hun ikke alltid inn tilrettelegging.
Regner med alt er fint med baby, gode bevegelser, ingen blødninger eller smerter i magen. Samboer blir bekymret siden bekkenet gjør vondt da jeg sa det til han, for jeg sa jeg ikke slo meg. Han mener jeg har slått meg siden jeg har vondt.
Kan dette lille fallet mitt trigget bekkenløsning?
 
Vet ikke om du kan ha fått bekkenløsning av det hele, men du kan jo så absolutt fått en kraftig trøkk. Ville gått til legen og fått en sykemelding, slik at du får hvilt deg. Ikke greit når jobben ikke tilrettelegger.
 
Jeg var så uheldig å falle bakover igjennom borden på søndag. Landet på korsryggen. Glassplaten på borden forskjøv seg så jeg fallt ca 15cm ned fra kanten. Følte ikke jeg slo meg annet enn at jeg smalt armen i en stolpe, men nå er bekkenet så vondt [emoji24]. Det har gått fint hjemme, for da kan jeg sitte store deler av dagen men det har vært helt grusomt på jobb i dag [emoji24]. Jobber på sykehjem og skal få tilrettelegging, men er ingen som tar vakter for tiden så da får hun ikke alltid inn tilrettelegging.
Regner med alt er fint med baby, gode bevegelser, ingen blødninger eller smerter i magen. Samboer blir bekymret siden bekkenet gjør vondt da jeg sa det til han, for jeg sa jeg ikke slo meg. Han mener jeg har slått meg siden jeg har vondt.
Kan dette lille fallet mitt trigget bekkenløsning?

Det kan være at bekkenet har fått seg en trøkk ja.. Ville nok sjekket med kiropraktor/fysio..
 
Skal ringe til legen i morgen. Har jo en aktiv liten gutt på 9mnd hjemme så nå jo kunne fungere for han også. Har bare vært hjemme med han i dag og vi har hatt det stille og roligt, men bekkenet var helt ødelagt på ettermiddagen [emoji21]
 
Sjekk halebeinet også. Jeg falt rett ned i sittende på isen forrige svangerskap og fikk vondt i bekkenet. Fant senere ut at halebeinet var brukket også.... og det gjorde enormt vondt under fødselen, men ingen på sykehuset kunne forklare eller hjelpe med at det var så vondt.
 
Back
Topp