Bekkenet allerede??

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Kan det være mulig at bekkenet begynner allerede etter 5-6 uker? :/ Merker det i lysken og nedover i låra.. Hadde bekkenlønsning sist sv.skap, men ikke sånn ille egentlig.. Syns nå dette var irriterende tidlig :P

jepp... jeg har hatt vondt før positiv test begge de siste gangene (hadde meget kraftig i første svangerskap da) jeg er nå 6+1 og vurderer snart å høre om sykmelding fordi jeg sliter sånn...

Jeg sniker, og sier at JA, det er mulig :p Hadde litt bekkenløsning med nr 1, og begynte i uke 13 med nr 2. var ganske gale på slutten.. Og sist jeg var gravid å mistet, så kjente jeg d bekkenet omtrent før positiv test.... ;)

Hadde store smerter i bekkenet allerede 1 uke befruktning.. Å nå sliter jeg enda mer og er ikke gravid lengre :-p

Ja det er vist det.. Huff, syns det begynte veldig tidlig den gangen her. Var veldig plaget med bekken og korsryggen sist, da begynte det i uke 10. Nå merket jeg det før positiv test!

Uffuff!! Med ny butikkjobb kan dette bli hardt:/ men men.. er jo sånn det er.. alt er heldigvis verdt det til slutt:D

Back
Topp