Bekkenbunnstrening

BabyMama

Glad i forumet
Driver dere med knipeøvelser daglig som anbefalt? Hvor merkelig det enn høres ut så rekker jeg det faktisk ikke daglig. Sitter her nå kl. 14.30 på ettermiddagen og har ennå ikke rukket å tatt morgendusjen min (lillegull ved min side her vil ikke sove #¤%&/()=?). Pappan er innlagt på sykehus med lungeinfeksjon som legene ikke finner ut av, så her fører jeg fortet alene. Og så fort jeg legger meg på puta (som liksom er stedet for bekkenbunnstrening i følge mine papirer) sovner jeg tvert... Får bare bli ei gammel inkontinent røy på mine eldre dager - får være grenser for hva de skal kreve av oss nybakte mammaer [&:]

Hehe.. jeg hater knipeøvelser. Synes de er vanskelige... Akkurat derfor burde jeg vel ta de.. Men, blir ikke mye gjort her i gården nei.
kanskje jeg skal gjøre de hvergang jeg sitter foran bv???

Mvh. Inkontinente carina...

p.s. Leit med mannen din. Håper han blir fort frisk!

Er det samme her.. Kommer på det innimellom. Ops.. knipeøvelsene!!
Kan ta noen og så glemmer jeg det for noe annet dukker opp som jeg mååååå gjøre med en gang.[8D]

Synd med mannen din.. Håper han blir raskt frisk!

Jeg er heller ikke så flink med knipeøvelsene... Glemmer det rett og slett og når jeg husker på det: "knipe" "knipe" [;)]

En bra måte å sjekke om man har trent opp igjen bekkenbunnen er å prøve å stoppe urinstrålen når man er på toalettet. Jeg klarer det ikke helt - så jeg må nok knipe litt til ja...

Back
Topp