Bekkenbunn etter fødsel

bettispagetti

Gift med forumet
Junilykke 2022
Ja, hvordan ligger dere som har født ann? Er dere komt i gang med kniping?
Jeg har vært treig etter de to forrige fødslene.. mens denne gang begynte jeg å knipe på dag 3. Har lagt inn slik at jeg får varsel fra helseoversikt daglig.

Kanskje vi kan motivere hverandre litt til å knipe? Jeg vet jeg angrer om jeg ikke gjør det.. men er så lett å utsette:brb:
 
Takk for påminnelsen! Eg er skikkelig dårlig på det så eg skal jammen legge det inn i helseoversikt eg også!
 
Takk for påminnelsen! Eg er skikkelig dårlig på det så eg skal jammen legge det inn i helseoversikt eg også!
Godt vi er flere! Dette er definitivt siste barnet så tenker at nå må jeg legge et så godt grunnlag som mulig for tiden fremover med tre aktive barn :D
 
Jeg kunne knipe med en gang, helt fasinert over at alt er ‘inntakt’ og har ikke hatt noen uhell slik jeg hadde etter forrige fødsel. Men har igjen ikke vært like flink til å knipe etter fødsel som jeg var før, så påminnelse er lurt! Jeg bruker appen ‘knipetid’. 6 sek på, 6 sek av ;)
 
Jeg kunne knipe med en gang, helt fasinert over at alt er ‘inntakt’ og har ikke hatt noen uhell slik jeg hadde etter forrige fødsel. Men har igjen ikke vært like flink til å knipe etter fødsel som jeg var før, så påminnelse er lurt! Jeg bruker appen ‘knipetid’. 6 sek på, 6 sek av ;)
Jeg kunne også det etter denne fødselen. Jm påpekte det når jeg løftet rumpen opp for hun skulle ta bort noe.. helt utrolig at det går.. men etter de to andre har jeg ikke kunnet hoppe på trampolinen mer enn er par min før jeg lakk eller å hoppe inn og ut med beina.. så denne gang håper jeg å kunne det etter en stund. Det hadde jo vært fantastisk!! På den appen du bruker - kan du få varsel??
 
Jeg har ikke født ennå, men ville tipse om appen Squeezy. Der kan du få varsler, og enten legge inn egne tidspunkt og intervaller eller følge det som ligger i appen allerede. Jeg liker den i alle fall :)
 
Back
Topp