Bekkenbelte?

Latterfrosken

Forumet er livet
Har fått råd om at jeg muligens burde begynne med bekkenbelte av fysioterapeuten. Men hun sa det var dyrt og at det ikke er vits i å kjøpe hvis det ikke har så stor virkning som ønsket! Er det noen som vet hvor mye det koster? Hun visste ikke helt nøyaktig pris. Blir glad for svar. Klem

Hør med hjelpemiddelsentralen. Er ikke sikert du trenger å kjøpe det selv.

Jeg kan sikkert høre, men vet at de er ganske vanskelig å ha med å gjøre. Og det er veldig lang ventetid på alt... Jobber i bhg, så vi har en del med de å gjøre. Ikke så mange gode erfaringer når det gjelder forskjellig utstyr. Men takk for tipset. Klem

Jeg har sett at noen selger disse brukt på bl.a www.finn.no, men jeg vet jo ikke om du er interessert i å kjøpe dette brukt da. Bare en tanke!

Har et, gula rehabs bekkenbelte, kosta ca 300 tror jeg.. Be anbefalt å bruke det en stund etter fødsel og. Men ikke lenge om gangen.. Vis du skal støvsuge eller gå en god tur..

Det er forhandler i stavanger som jeg vet om; Ronda hjelpemidler, mail; at@ronda.no, tlf; 51588781, fax; 51588020, hjemmeside; www.ronda.no..

Håper dette kan være noen til hjelp, jeg synes hvertfall at det er fantastisk!

Jo bedre å bruke et som er brukt før. Det er jo ganske dyrt å investere i noe man kanskje ikk eha brukt for så lenge eller flere ganger. Takk for tipset.

Skal sjekke ut de stedene jeg. Støvsuging får gubben ta seg av!!! Takk for alle tips.Klem

Back
Topp