Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor er du blitt frarådet?Om man har bekkenplager som henger sammen med bekkenløsning er bekkenbelte bra å bruke! Kan være forebyggende men også hjelpe i hverdagen. Derimot skal man ikke bruke det om bekkenplagene henger sammen med bekkenlåsningi motsetning til «2020lykken» har jeg sist nevnte og er blitt frarådet belte fra fysio. Sier det bare, slik at dere som har bekkenplager sjekker opp i om det er låsning eller løsning dere har, for rett forebygging og behandling.
Hvorfor er du blitt frarådet?

Takk, tenkte å be jm henvise meg til fysio for å få en vurdering. Jeg er usikker på om jeg har begynnende låsning eller løsning. I går når jeg gikk så ble plutselig ve ben ekstremt vondt og det føltes som det låste seg, men det kan ha vært pga smertene. Jeg følte meg som en nittiåring![]()
TakkDu trenger ikke henvisning lenger, er bare å ringe en fysio og bestille, det er heller ikke gratis for gravide lenger. Men er på frikort 2![]()
Ja enig der, greit å få sjekka opp hos spesialist førstSom eg skriver i innlegget. Så har jeg bekkenlåsning, og ikke bekkenløsning. Ved bekkenløsning er ledd løse...så et belte vil hjelpe å støtte opp/stramme de løse leddene i bekkenet. Men for meg er leddene gått i lås. Så det har ingen effekt med ett belte. Fordi det er helt låst. Ingen bevegelse. Så et belte er mot sin hensikt.
Skrev innlegget i god mening, da det gjerne er andre med bekkenplager som les det. Så tenker det bare er viktig å sjekke med en spesialist om det er bekkenlåsning eller bekkenløsning man har. Meg og deg har fått to ulike anbefalinger fordi vi helt enkelt har to helt ulike «diagnoser»![]()