Bekkenbelte?

Snorkfrøkena

Betatt av forumet
Begynner å få store plager med bekkenet allerede, 11+ 5. Hadde ingenting med førstemann. Men har hørt om noe som heter bekkenbelte, er det noen som har testet dette og hatt effekt? Hvor får man kjøpt det?

Jeg brukte det masse i slutten med første. Men tror nok det er ubehagelig å bruke så tidlig, det strammer jo godt over bekkenet og når livmora enda sitter så lavt så blir det jo stramt der... Jeg klarer ikke stramme bukser en gang!
De selger på apotek, jeg har et HellyHansen, brukte det fra uke 20 tror jeg, og syns det hjalp litt:)

Jeg har brukt to dager til og fra jobb, men ikke merka noe store bedringer/stabilisering av smertene... Nå har jeg ikke brukt det idag, så spent på hvordan kvelden blir!

Jeg har brukt det i noen uker allerede :) strammer opp bekkenet så de punktene som er myke og gnisser blir mer stabile :) er veldig fornøyd!

Vedlegg

• 1467222476822.jpg
    1467222476822.jpg
    140,9 KB · Visninger: 14
Takk for svar jenter, da skal jeg gå til innkjøp av det ☺

Jeg har brukt to dager til og fra jobb, men ikke merka noe store bedringer/stabilisering av smertene... Nå har jeg ikke brukt det idag, så spent på hvordan kvelden blir!

Har du merket noen forskjell? :-)

Back
Topp